Jak zawsze zapewnimy ciekawe dyskusje i rozmowy – spotkania CDO Forum Club to nieodmiennie okazja do wymiany doświadczeń i networkingu, także w czasach spotkań online!
Spotkania CDO Forum Club to gwarancja bardzo efektywnego spędzenia skondensowanego czasu w elitarnym gronie menedżerów zajmujących się zarządzaniem danymi
Treściwą i aktualną merytorykę zapewniają najlepsi eksperci, zaś możliwość wymiany opinii oraz dyskusji z uczestnikami spotkania to niepowtarzalna okazja do pogłębienia wiedzy jak i doświadczeń.
W dzisiejszych czasach dane są nieodłącznym elementem funkcjonowania większości firm. Zespoły data są kluczowym czynnikiem sukcesu w dzisiejszej gospodarce opartej na wiedzy. Dlatego ważne jest, aby zarządzać nimi w sposób efektywny i skuteczny. Na naszym spotkaniu skupimy się na omówieniu najlepszych praktyk w zarządzaniu zespołami data, aby pomóc firmom zwiększyć wydajność i poprawić jakość swoich danych. Porozmawiamy o najnowszych trendach w dziedzinie danych. Dowiemy się również, jakie umiejętności są kluczowe dla analityków danych i jak zapewnić im odpowiednie wsparcie i szkolenia, aby mogli osiągać jeszcze lepsze wyniki. Nasze spotkanie to okazja do wymiany wiedzy i doświadczeń między ekspertami ds. danych, analitykami, a także pracownikami biznesowymi, którzy korzystają z analiz danych w swojej codziennej pracy.
16.30 - 17.00
17.00 - 17.10
17.10 - 17.20
17.20 - 17.40
Kto z nas nie marzy o tym, aby mieć zaangażowany zespół, gotowy nieść w głąb organizacji światło wiedzy płynącej z danych? Organizacja, w której dane grają strategiczną rolę jest celem i marzeniem wielu z nas. Jest też drogą, która potrafi być wyboista i trudna, ale której wytrwałe przejście przynosi dobre owoce. Porozmawiajmy o tym, jak w OLX podeszliśmy do kwestii budowania Data Science Dream Team.
17.40 - 17.50
17.50 - 18.10
Jak w Żabce podchodzimy do wspierania rozwoju ekspertów pracujących w poszczególnych rolach analitycznych w różnych obszarach biznesu? Jak wygląda proces i nasze autorskie narzędzie oceny kompetencji analitycznych (macierz kompetencji)?
18.10 - 18.20
18.20 - 18.35
Zapotrzebowanie na ekspertów w dziedzinie developmentu i analityki danych rośnie, czyniąc pozyskiwanie i zatrzymywanie pracowników wyjątkowo trudnym zadaniem. Sytuacji pracodawców działających w Polsce nie ułatwia konkurencja z zagranicy. Jak będzie wyglądał rynek rekrutacji Data w roku 2023? Jakie są oczekiwania kandydatów i jak na nie odpowiedzieć?
18.35 - 19.00
Porozmawiamy o specyficznych kompetencjach oczekiwanych u specjalistów od danych, które odróżniają ich od pracowników innych specjalizacji. Zastanowimy się nad tym, co jest dla nich ważne i czego potrzebują. Omówimy także, czy specjaliści od danych stają się elitą na rynku pracy i jak to się przejawia. Przyjrzymy się również dystrybucji wiekowej w zespołach data oraz omówimy nasze własne recepty i pomysły na angażowanie tych zespołów. Dyskusja będzie również skupiać się na budowaniu pozycji i znaczenia zespołów data w organizacjach.
19.00 - 19.10
19.10 - 20.00
W dzisiejszych czasach dane stały się nieodłącznym elementem prowadzenia biznesu. Jednakże, aby w pełni wykorzystać ich potencjał, nie wystarczy jedynie zbierać i przechowywać informacje, ale również przetwarzać je i analizować w celu pozyskania cennych wskazówek dla organizacji. Właśnie w tym miejscu pojawia się centrum analityczne, które stanowi kluczowy element w procesie zarządzania danymi.
Jednakże, rozmowa o danych to także rozmowa o procesach w organizacji. Aby w pełni zrozumieć dane, potrzeba zrozumieć procesy, które są z nimi związane. Dlatego właśnie w trakcie spotkania omówimy tematy związane z funkcjonowaniem centrum analitycznego w organizacji, ale skupiając się również na procesach, które wpływają na jakość pozyskiwanych danych oraz na sposób ich wykorzystania.
Zapraszamy Państwa na debatę wokół tych tematów, w trakcie której będzie można wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami na temat budowania centrum analitycznego w organizacji. Wierzymy, że spotkanie pozwoli na poznanie nowych perspektyw i podejść, które pozwolą na skuteczne wykorzystanie danych w prowadzeniu biznesu.
14.45 - 15.00
15.05 - 15.10
15.10 - 15.20
15.20 - 15.40
Jaka jest rola procesów biznesowych w zaawansowanej analityce danych? Jakie są różnice pomiędzy procesami biznesowymi a taksonomią, narzędziami do zarządzania nimi oraz sposobami wykorzystania procesów biznesowych jako punktu wyjścia do przeprowadzania analiz danych? Omawiane zagadnienia mają na celu zwrócenie uwagi na kluczową rolę procesów biznesowych w efektywnym wykorzystaniu danych w biznesie.
15.40 - 15.50
15.50 - 16.10
Prezentowane case study będzie skupiało się na przedstawieniu doświadczeń i wyników Grupy KGHM w zakresie zarządzania danymi pochodzącymi również z obszaru produkcji w ramach utworzonego Centrum Analityki. Podczas prezentacji zostaną omówione szczegóły dotyczące specyfiki Grupy KGHM, które doprowadziły do decyzji o utworzeniu nowego podmiotu, sposób jego funkcjonowania oraz główne zadania. Prezentacja ma na celu zainspirowanie innych Chief Data Officerów do wykorzystania najlepszych praktyk w swoich przedsiębiorstwach i zapewnienia efektywnego zarządzania danymi w celu zwiększenia konkurencyjności.
16.10 - 16.20
16.20 - 16.45
Podczas panelu poruszone zostaną kwestie związane z modelem biznesowym zakładającym centralizację kosztów przy jednoczesnym rozproszeniu korzyści w obszarze zarządzania danymi i ich analizą. Eksperci omówią zarówno plusy, jak i minusy związane z takim podejściem, a także szanse i wyzwania z nim związane. Czy możliwe jest rozproszenie korzyści przy jednoczesnej centralizacji kosztów? W jakich sytuacjach jest to opłacalne? Jaka jest w tym rola CDO?
DataOps to koncepcja i praktyka związana z zarządzaniem danymi w organizacji. Jest to połączenie metodologii DevOps, które są stosowane w celu usprawnienia wdrażania oprogramowania, z procesami zarządzania danymi. Koncentruje się na usprawnianiu i automatyzacji cyklu życia danych, począwszy od pozyskiwania i przygotowywania danych, poprzez ich przetwarzanie, analizę i interpretację, aż do wdrażania wyników i raportowania. Celem DataOps jest zapewnienie szybkiego, skutecznego i niezawodnego dostępu do wysokiej jakości danych dla zespołów analitycznych i decyzyjnych.
DataOps staje się coraz bardziej istotne w kontekście rosnącej ilości danych generowanych przez organizacje i potrzeby szybkiego i efektywnego wykorzystania tych danych do podejmowania decyzji biznesowych. Na spotkaniu przyjrzymy się bliżej praktycznej stronie wdrożenia tej koncepcji i wyzwaniom z tym związanym.
17.10 - 17.15
17.15 - 17.35
Prezentacja wprowadzająca w koncepcje zwinnego przetwarzania danych. Czym charakteryzuje się DataOps i dlaczego coraz częściej z powodzeniem jest adoptowana przez różne organizacje.
17.35 - 17.40
17.40 - 18.00
Wierzę, że życie pisze najlepsze scenariusze, dlatego w trakcie prezentacji dokonamy analizy dwóch środowisk DataOps, które naprawdę istnieją. Różni je praktycznie wszystko, technologie, podejście członków zespołu, motywacja managerów, jedyne co mają wspólnego to branża technologiczna w której operują. Na tych dwóch przykładach pokażę wzorce i antywzorce budowania środowiska DataOps. Opowiem o słowach, które powinny zapalać czerwone lampki, czasie potrzebnym na wdrożenie zmiany oraz kosztach które ponoszą obie organizacje.
18.00 - 18.05
18.00 - 18.35
Dzięki zastosowaniu DataOps organizacje mogą skrócić czas potrzebny na przetwarzanie danych, poprawić jakość danych, zwiększyć skalowalność procesów analitycznych oraz zminimalizować ryzyko związane z błędami i niezgodnościami danych. Ale jak wygląda to w praktyce? Jakie przeszkody pojawiają się najczęściej i jak je pokonać?
18.35 - 18.40
17.00 - 17.10
17.10 - 17.30
17.30 - 17.50
Podczas mojego wystąpienia przedstawię doświadczenia w ramach ING Banku odnośnie najważniejszych aspektów oraz proponowanego podejścia do rozwoju rozwiązań AI w ramach organizacji na szeroką skalę. Zaprezentuje praktyczne przykłady i wnioski bazujące na naszych doświadczeniach
17.50 - 18.10
Dlaczego przy zarządzaniu danymi i budowaniu oraz utrzymaniu algorytmów ML potrzebujemy koncepcji i narzędzi MLOps? Jakie są obszary rynku zdrowia w których aktualnie stosuje się modele ML? Uruchomienie procesów MLOps - jakie szanse szanse i wyzwania napotykamy na swojej drodze?
18.10 - 18.40
Jak MLOps wpływa na rolę CDO? Jakie są największe wyzwania związane z MLOps dla CDOs? Jak CDOs mogą pomóc swoim organizacjom lepiej adaptować i skalować MLOps? Jakie są przyszłe kierunki rozwoju MLOps z perspektywy CDO?
18.35 - 18.40
Obserwujemy ciekawe przecięcie się dwóch kultur – tych, którzy zajmują się praktycznymi aspektami sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i wyrafinowanych metod i algorytmów Data Science - z tymi, których troską jest tworzenie i utrzymanie ładu w danych w firmowych środowiskach. To na ogóle dość różne podejścia i konteksty działania – a wiadomo, że w zastosowaniach AI/ML czy wykorzystaniu Data Science dane to sprawa absolutnie kluczowa i od dobrego podejścia do danych zależy powodzenie projektów z tego obszaru. Przed zastosowaniem AI i Data Science nie ma odwrotu – to przyszłość wszystkich organizacji, nawet jeśli dzisiaj pod tym względem odczuwamy ogromny niedostatek, a skuteczne wdrożenia AI i Data Science to zaledwie pojedyncze rozproszone wyspy.
Dlatego już dzisiaj warto patrzeć na to, co wynika z tego przecięcia tych dwóch światów i jak dobrze przygotować się na nieuchronne zmiany z punktu widzenia wszechstronnego zarządzania danymi. Poszukamy odpowiedzi na te i inne wyzwania podczas marcowego spotkania CDO Forum Club.
AGENDA
14.45 – 15.00
Zapraszamy z kubkiem kawy/herbaty na swobodne rozmowy – poznajmy się!
15.00 – 15.05
Powitanie uczestników CDO Forum Club i wprowadzenie w tematykę spotkania
15.05 – 15.25
Data Science czyli ‘magia’, która z danych tworzy wartość dla organizacji
Jak prawidłowo zbudować framework analityczny i jak zdefiniować model biznesowy. Co powinno wchodzić w zakres analizy i jak dobrać do niego dane. Kto powinien analizować dane – dobór adekwatnych zasobów eksperckich. Gdy uda się dane zanalizować, jak interpretować wyniki i maksymalizować efekty analizy. Jakie błędy można popełnić w projekcie Data Science i jak ich unikać.
15.25 – 16.00
Panel w gronie praktyków: zarządzanie danymi w świecie AI i Data Science
Jakie wymogi pod względem danych rodzi rozwój zastosowań sztucznej inteligencji i upowszechnienie narzędzi Data Science? Na co tutaj powinni zwrócić uwagę wszyscy, którzy zajmują się obszarem zarządzania danymi w organizacjach? Co warto robić w tym kontekście już dzisiaj, nawet jeśli własna firma jeszcze nie weszła zbyt mocno w obszar AI, ML i Data Science?
Do udziału w panelu zaprosiliśmy m.in.:
16.00 – 16.15
Dane w ramach pracy grupy roboczej GRAI
Grupa Robocza ds. AI to inicjatywa koordynowana przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów. W ramach prac nad stworzeniem ram ułatwiających rozwój sztucznej inteligencji w Polsce, powołana została także podgrupa zajmująca się obszarem danych w kontekście zastosowań AI (ze szczególnym wskazaniem na obszar Otwartych Danych, acz nie wyłącznie).
Sprawozdanie ze stanu prac i informację o celach pracy podgrupy przedstawi jej koordynator.
16.15 – 16.20
Komentarz merytoryczny do spotkania
16.20 – 16.30
Informacja o planach aktywności CDO Forum w 2022 roku. Zaproszenie na CDO Forum we wrześniu 2022.
16.30 – 16.35
Podsumowanie i zakończenie spotkania
To Święty Graal dla wszystkich, którzy zajmują się zarządzaniem danymi. Cóż bowiem szybciej zmieni oczach decydentów postrzeganie wartości danych w organizacji niż namacalny przykład, jak można z tego zasoby zbudować konkretną wartość finansową? Gdy mając dane potrafimy tak je przepakować i przeformatować, by stworzyć z nich nowe produkt i usługi bazujące na danych, to stajemy się sami kreatorem biznesu w firmie.
Oczywiście łatwiej powiedzieć niż zrobić. Monetyzacja danych to zajęcie pełne wyzwań – często będące wirtuozerią na pograniczu innowacji i biznesowej odwagi. Przykłady udanej monetyzacji (czyli takiej, która kreuje przewidywalny i stały strumień wartości) wcale nie są tak częste, ale za to bywają spektakularne. Czasem też organizacje nawet nie próbują monetyzować – bo brakuje im wiary i kompetencji, a nade wszystko odpowiednich liderów w obszarze danych. Choć sukces mógłby być blisko. Wyzwaniem są także kwestie regulacyjne i rozmyte granice dotyczące własności danych
Jak podejść we właściwy sposób do monetyzacji danych? Czego uczą doświadczenia innych? Jak buduje się nowe produkty i usługi w oparciu o dane? Poszukamy odpowiedzi na te i inne wyzwania podczas kwietniowego spotkania CDO Forum Club.
AGENDA
14.45 – 15.00
Zapraszamy z kubkiem kawy/herbaty na swobodne rozmowy – poznajmy się!
15.00 – 15.05
Powitanie uczestników CDO Forum Club i wprowadzenie w tematykę spotkania
15.05 – 15.25
Droga do monetyzacji danych – drogowskazy i przykłady
Dane jako źródło tworzenia zysku po stronie zewnętrznej (nowe usługi, udoskonalenie oferty), oraz wewnętrznej (optymalizacja procesów, ograniczenie kosztów). Rzeczy niezbędne - jak skutecznie wprowadzić analitykę do organizacji. Studia przypadków: 1. Duży start-up technologiczny (optymalizacja analityki, obszary do poprawy w obszarze danych i ich wykorzystania – co uzyskano dzięki dobrej strukturze Data Governance i przeprowadzeniu w oparciu o nią kilku POC, identyfikujących nieoptymalne procesy); 2. Duża marka odzieżowa (wybór właściwej ścieżki i obszaru dla wdrożenia zaawansowanej analityki w oparciu o ML/AI – w efekcie zbudowano model ML, który przewidywał wolumen sprzedaży i pozwalał na analizę, jak wpływają na niego różne rodzaje promocji – zamiast działań manualnych i opartych o założeniach oraz ekspercką analizę historyczną.
15.25 – 15.45
Panel w gronie praktyków - Sztuka monetyzacji danych
Porozmawiajmy o tym, czym są dobre pomysły na monetyzację danych? Skąd je czerpać - jak stymulować kreatywność i innowacje w tym obszarze? Kto powinien brać w tym udział? Jak przekonać do nich innych w firmie? Jak mając dobry pomysł i wsparcie dla niego zbudować plan działań? Jak i kiedy oceniać realizację - by nie brnąć w ślepa ścieżkę, a zarazem zbyt wcześnie nie odcinać obiecujących opcji?
15.45 – 16.15
Porozmawiajmy w podgrupach: dyskusje w mniejszych zespołach.
Jak skutecznie monetyzować dane? Z jakim wyzwaniami trzeba się mierzyć? Czego uczą nas własne doświadczenia? Czy to jest temat tylko dla wybranych branż? Kto robi to najlepiej?
Opiekunami grup będą przedstawiciele Rady Programowej CDO Forum.
16.15 – 16.25
Podsumowanie dyskusji na wspólnym Forum
16.25 – 16.30
Komentarz merytoryczny do całości spotkania
16.30 – 16.40
Podsumowanie i zakończenie spotkania
Wraz z rozwojem technologii, zmianą potrzeb biznesowych i upowszechnieniem świadomego wprowadzania Data Governance zmienia się także sposób organizacji danych w przedsiębiorstwach. W tej organizacji trzeba łączyć nieraz sprzeczne cele i uwarunkowania, szukając optymalnego rozwiązania dla danej organizacji i jej indywidualnych potrzeb i możliwości. Pojawiają się nowe pojęcia jak Data Fabric. Powszechność zyskuje chmura, jako podstawowe środowisko przechowywania i analityki danych, duże zainteresowanie budzi Data Lake, a Data Mesh daje obietnicę demokratyzacji danych i budowy organizacji napędzanych danymi.
Jak podejść we właściwy sposób do organizacji danych? Czy stawiać na model scentralizowany czy federacyjny? Czego uczą doświadczenia innych? Co jest optymalnej dla mojej organizacji i od czego to zależy? Poszukamy odpowiedzi na te i inne wyzwania podczas czerwcowego spotkania CDO Forum Club.
AGENDA
18.00 – 18.30
Czas na networking i filiżankę kawy
18.30 – 18.40
Powitanie uczestników CDO Forum Club i wprowadzenie w tematykę spotkania
18.40 – 19.00
Nasza podróż w stronę demokratyzacji danych – studium przypadku
19.00 – 19.25
Dyskusja panelowa
W gronie praktyków porozmawiamy o organizacji danych w przedsiębiorstwie – będziemy szukać odpowiedzi na ważkie pytania:
Jaka jest miara wyzwań związanych z tym, jak chcemy organizować dane – czy to jest taktyczna decyzja inżynierska, czy raczej poziom strategii biznesowych ważnych dla biznesu, dlaczego?
Jak należy oceniać tempo zmian, pojawiania się innowacji – czy to jest poziom tożsamy z tym, co generalnie dzieje się w obszarze tech-IT, czy jednak to tempo jest inne?
Co w tej chwili dominuje w przedsiębiorstwach, jakie widać trendy, co powinno się zmieniać w zakresie modelu organizacji danych?
Jaki widać potencjał wzrostu dla przesunięcia się danych i analityki do Chmury, modelu Lake oraz Data-Mesh – co to będzie oznaczać dla przyszłości firm?
What next – jakie czekają na scenariusze przyszłości?
PANELIŚCI
19.25 – 19.35
Przerwa techniczna na przygotowanie degustacji win
19.35 – 20.10
Część specjalna połączona z degustacją wina - Od genealogii szczepów winorośli poprzez śledzenie powiązań - aż po wykrywanie fraudów. Bazy grafowe jako uniwersalne narzędzie analizy danych (Kliknij i obejrzyj nagranie)
Pokażemy na dwóch przykładach działanie baz grafowych. Pierwsza część pomoże zrozumieć w jaki sposób za pomocą tego narzędzia można opisać pochodzenie i wzajemne związki między... szczepami winorośli. Dla lepszego zrozumienia tematu, pokazowi towarzyszyć będzie degustacja wybranych win. W drugiej części wskażemy zaś, w jaki sposób, poprzez zastosowanie tego samego narzędzia, jesteśmy w stanie wyśledzić powiązania pomiędzy różnymi, pozornie nie mającymi nic wspólnego ze sobą, podmiotami, i doprowadzić do wykrycia nadużyć powstającymi w efekcie ich wzajemnych relacji, powiązań, oddziaływań i kombinacji. Cała nasza rzeczywistość składa się bowiem z danych, zaś ich "ujarzmienie" i uczynienie z nich należytego użytku jest kwestią zastosowania odpowiedniego narzędzia. Bazy grafowe są jednym z takich narzędzi, a wg szacunków ekspertów, już wkrótce większość procesów analizy danych będzie opierało się właśnie na nich - warto więc wypróbować je w praktyce już teraz!
Przewidujemy również na zakończenie prelekcji atrakcyjny konkurs - zostańcie z nami!
20.10 – 20.50
Kolacja oraz wyłonienie zwycięzców konkursu
20.50 – 22.00
Kontynuacja wieczoru i czas na swobodne rozmowy
AGENDA
14.45 – 15.00
Zapraszamy z kubkiem kawy/herbaty na swobodne rozmowy – poznajmy się!
15.00 – 15.05
Powitanie uczestników CDO Forum Club i wprowadzenie w tematykę spotkania
15.05 – 15.25
Czym jest wartość danych i jak ją wycenić w organizacji? Pobierz artkuł na temat wartości danych w organizacji
15.25 – 15.45
Panel w gronie praktyków - Wartość danych a wartość biznesu
Jak jakość danych przekłada się na ich wartość? Czy firmy rzeczywiście traktują dane jako zasób - tak samo jak każde inne kluczowe aktywa? Czym to się powinno przejawiać? Czy potrafimy zmierzyć wartość posiadanych danych? Jak to dobrze robić i czy to jest zadanie dla CDO? Czy dane decydują o wartości przedsiębiorstwa? Jak można podnosić wartość danych? I czy w ogóle uwzględniamy ich rzeczywistą wartość w wycenie firmy czy jej rachunku finansowym? Co musi się zmienić, by stało się to powszechną praktyką? Czy istnieją normy jakości danych (istnieje norma ISAE3000 ale jest mało popularna w PL, raczej używa się jej w USA) i dlaczego w Polsce z nich się nie korzysta?
PANELIŚCI
15.45 – 16.15
Porozmawiajmy w podgrupach: dyskusje w mniejszych zespołach.
Moderatorami poszczególnych stołów dyskusyjnych będą:
16.15 – 16.30
Podsumowanie dyskusji na wspólnym Forum
Wdrożenie dobrych praktyk Data Governance w organizacji jest zadaniem trudnym, lecz największym wyzwaniem jest sprawienie, by Data Governanace było efektywne w długoterminowej perspektywie.
Możemy to porównać do wyrabiania w sobie nowych nawyków, czy też do nabywania nowej umiejętności, do których nie mamy naturalnych predyspozycji – rutynowe zachowania są trudne do przełamania. Podczas grudniowego spotkania porozmawiamy o tym, jak sprawić, aby dobrze zrobiony Data Governance w organizacji nie karlał z czasem, by nie trzeba było go robić na nowo - za to jak może żyć i rozwijać się stabilnie jako projekt możliwie małym nakładem sil i środków.. Co możemy zrobić, aby praktyki Data Governance stały się rutynowe, aby przetrwały próbę czasu i pozostały efektywne w dłuższym horyzoncie czasowym?
Grudniowe spotkanie to poza wartościowymi wystąpieniami merytorycznymi także spotkanie wigilijne naszej społeczności – po bloku merytorycznym zapraszamy na uroczystą kolację!
AGENDA
17:30-17:35
Powitanie uczestników CDO Forum Club i wprowadzenie w tematykę spotkania
17:35-17:55
Data management – aktualne trendy i wyzwania [POBIERZ PREZENTACJĘ]
Jakie są kluczowe czynniki wpływające na zarządzanie danymi w przedsiębiorstwach? Które trendy kształtują aktualnie ewolucję w tym obszarze? Jakie zmiany nas czekają? W jaki sposób mogą się one zmienić pod wpływem m.in. innowacji technologicznych? Porozmawiajmy o tym skupiając się na zmianach w trzech obszarach: środowisku biznesowym, technologicznym oraz w otoczeniu regulacyjnym.
17:55-18:15
Zrównoważony ekosystem Data Governance [POBIERZ PREZENTACJĘ]
Skuteczne projekty data governance powodują powstanie ogólnofirmowej świadomości i zgody co do wartości, użyteczności i przydatności danych na wszystkich poziomach organizacji. Czy właściwy „framework” wystarczy? W zrównoważonym ekosystemie data governance w zasadzie nie chodzi o „data”.
18:15-18:40
Panel w gronie praktyków - Jak zadbać o stały, zrównoważony rozwój Data Governance w organizacji?
Podczas dyskusji poszukamy odpowiedzi na ważne pytania związane z Data Governance: dlaczego wdrożenie go to de facto dopiero początek drogi, a nie jej cel? Jak uwzględnić zrównoważony rozwój DG w strategii organizacji? Jaki jest klucz do budowy programu zarządzania danymi, który przetrwa próbę czasu?
18:40-21:00
Kolacja oraz wieczorny networking
"*" oznacza pola wymagane
Z przyjemnością odpowiemy na pytania związane z uczestnictwem w Spotkaniach:
W przypadku firm zainteresowanych udziałem w Spotkaniach w charakterze Partnera prosimy o kontakt:
© 2023 | Strona korzysta z plików cookies. Przeglądanie strony oznacza akceptację.