CDO Forum Club.

Spotkania CDO Forum Club to cykl spotkań poświęconych wymianie doświadczeń dla profesjonalistów od danych, którzy muszą być w swoich organizacjach apostołami poważnego podejścia do tematu DATA.

Jak zawsze zapewnimy ciekawe dyskusje i rozmowy – spotkania CDO Forum Club to nieodmiennie okazja do wymiany doświadczeń i networkingu, także w czasach spotkań online!

Spotkania CDO Forum Club to gwarancja bardzo efektywnego spędzenia skondensowanego czasu w elitarnym gronie menedżerów zajmujących się zarządzaniem danymi

Treściwą i aktualną merytorykę zapewniają najlepsi eksperci, zaś możliwość wymiany opinii oraz dyskusji z uczestnikami spotkania to niepowtarzalna okazja do pogłębienia wiedzy jak i doświadczeń.

Zapraszamy do dołączenia do społeczności CDO Forum Club na LinkedIn, gdzie na bieżąco zamieszczamy informacje o spotkaniach.

07.03.2024 (czwartek)

Warszawa - stacjonarnie

Organizacja działu danych

Dostępne modele, dobre i złe wzorce (czy faktycznie dział IT jest tutaj wzorem do naśladowania)

 

W kontekście nieustannie rosnącej roli danych w przedsiębiorstwach, pytanie o optymalną organizację działu danych nabiera szczególnej wagi. Czy istnieje model idealny? A może powinniśmy skupić się na poszukiwaniu własnych rozwiązań dopasowanych do specyfiki naszej organizacji? Czy dział IT może być tu wzorem do naśladowania?

Każda organizacja jest inna, a wraz z nią różnią się potrzeby i wyzwania związane z danymi. Na naszym spotkaniu przeanalizujemy różnorodne modele organizacyjne działów danych, ich potencjalne zalety i pułapki. Wykorzystamy nasze doświadczenia – zarówno te pozytywne, jak i te które dziś nazywamy lekcją, by wspólnie zastanowić się nad tym co działa, a czego raczej należy unikać. Dział danych to jednak coś więcej niż tylko struktura, tworzą go przede wszystkim ludzie. Jak możemy im w tym pomóc? Jakie role i kompetencje są niezbędne w efektywnie działającym dziale danych i jak najlepiej budować zespoły zdolne sprostać współczesnym wyzwaniom w zarządzaniu danymi. 

Jakie zmiany czekają działy danych w przyszłości. Jakie technologie, narzędzia i metody pracy będą kształtować ten obszar w nadchodzących latach? Jakie wyzwania i możliwości przyniesie nam ewolucja AI?

To spotkanie skierowane jest do CDO (Chief Data Officers), managerów danych, liderów zespołów analitycznych i wszystkich tych, którzy na co dzień mierzą się z wyzwaniami związanymi z efektywnym zarządzaniem danymi w swoich organizacjach. To fantastyczna okazja do zdobycia cennej wiedzy, wymiany doświadczeń i nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Serdecznie zapraszamy!

Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznego potwierdzenia kwalifikacji uczestników spotkania.

AGENDA

16:40 – 17.00

16.40 - 17.00 | 20min
Zapraszamy z kubkiem kawy/herbaty na swobodne rozmowy – poznajmy się!

17.00 – 17.05

17.00 - 17.05 | 5min
Powitanie uczestników CDO Forum Club i wprowadzenie w tematykę spotkania
Sekretarz Rady Programowej CDO Forum: Data Management & Governance
CEO & Meeting Designer, Evention

17.05 – 17.10

17.05 - 17.10 | 5min
Przedstawienie planów CDO Forum Club na 2024 rok
Director of Business Development
Evention

17.10 – 17.30

17.10 - 17.30 | 20min
Organizacja działu danych: ewolucja jaką przez lata przechodził Polkomtel

Operatorzy telekomunikacyjni dość szybko zdali sobie sprawę, że zbierają i przetwarzają wiele danych, co może przełożyć się na rozwój ich biznesu. Nie inaczej było z Polkomtelem, operatorem sieci Plus. Poznamy historię działu danych w tej organizacji – gdzie powstał i jak zmieniała się jego rola w strukturach firmy.

BI & AI Department Director
Polkomtel

17.30 – 17.50

17.30 - 17.50 | 20min
Przerwa na networking

17.50 - 18.20

17.50 - 18.20 | 30min
Debata: różne podejścia do organizacji działu danych
Moderator:
Director of Business Development
Evention
Paneliści:
BI & AI Department Director
Polkomtel
Data Dyrektor oraz CDO
Auchan Polska
Dyrektor Centrum Analiz Danych Nadzorczych
Komisja Nadzoru Finansowego
Managing Director for Information, Data & Analytics Management
Grupa PZU

18.20 - 18.50

18.20 - 18.50 | 30min
Stoliki dyskusyjne: czy istnieje złoty model organizacji działu danych?

Zapraszamy do dyskusji przy stolikach: jakie są Wasze doświadczenia, jaki model się sprawdza, a jaki niekoniecznie.

18.50 - 20.05

18.50 - 20.05 | 75min
Zakończenie części oficjalnej i networking

LOKALIZACJA

To spotkanie wyjątkowo odbędzie w siedzibie członka Rady Programowej CDO Forum Club – w centrali PZU: PZU Park, ul. Rondo Daszyńskiego 4, 00-843 Warszawa, Centrum Prasowe 26 piętro.

Aby ułatwić sobie zapisywanie się na wydarzenia, zostań członkiem CDO Forum Club

Zarejestruj się

Z przyjemnością odpowiemy na pytania związane z uczestnictwem w Spotkaniach:

Weronika Warpas

Opiekun projektu

+48 570 611 811

W przypadku firm zainteresowanych udziałem w Spotkaniach w charakterze Partnera prosimy o kontakt:

Dominika Opoka

Sales Manager

+48 604 112 883

O Nas

CDO Forum Club to miejsce wymiany doświadczeń dla profesjonalistów od danych, którzy muszą być w swoich organizacjach apostołami poważnego podejścia do tematu DATA.

Kontakt

Weronika Warpas

+48 570 611 811

© 2024 | Strona korzysta z plików cookies. Przeglądanie strony oznacza akceptację.