§ 1.
Postanowienia ogólne
CDO Forum Club (zwany dalej również „Klubem”) jest to inicjatywa powołana w celu organizacji spotkań oraz wymiany doświadczeń i informacji przez CDO oraz innych managerów zajmujących się danymi. Inicjatywa zarządzana jest przez Evention Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Rondo ONZ 1, o numerze NIP 5252564839 oraz KRS 0000483800 (zwane dalej „Firmą”).
Klub nie posiada osobowości prawnej. Działalność Klubu finansuje Firma.
Klub został powołany na czas nieokreślony.
Z Firmą można się skontaktować pod adresem:
ul. Czerniakowska 71, lokal 512, 00-715 Warszawa. Siedziba Klubu mieści się w siedzibie Firmy.
Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa o:
Bazie Danych – oznacza to zbiór danych osobowych członków Klubu; Administratorem danych jest Firma.
Członku Klubu – oznacza to osobę fizyczną, która spełnia lub spełni kryteria określone w § 4 Regulaminu.
Regulaminie – oznacza to niniejszy regulamin Klubu, który określa warunki i zasady uczestnictwa w Klubie.
Stronach Klubu – oznacza to serwis internetowy Klubu o adresie: https://club.cdoforum.pl/
§ 2.
Kierownictwo CDO Forum Club
- Klub posiada Komitet Organizacyjny, składający się z minimum dwóch osób – przedstawicieli Firmy wydelegowanych przez Zarząd Firmy.
- Komitet Organizacyjny kieruje bieżącymi pracami i zagadnieniami organizacyjnymi, administracyjnymi oraz merytorycznymi Klubu wg. podziału zadań ustalonego wewnątrz Komitetu Organizacyjnego.
- W budowie, weryfikacji i wykonaniu programu merytorycznego działania Klubu uczestniczy Rada Programowa CDO Forum Club, zwana dalej Radą.
- Rada to prestiżowe gremium osób o uznanym dorobku i autorytecie w środowisku zarządzania danymi.
- Rada występuje z rekomendacjami do Komitetu Organizacyjnego. Zasady działania Rady CDO określa odrębny Regulamin. Informacje o tym, kto jest członkiem Rady CDO, dostępna jest na stronach Klubu.
§ 3.
Cele, misja i działalność CDO Forum Club
- Misją Klubu jest budowa instytucjonalnej formy społeczności wyższej kadry menedżerskiej odpowiedzialnej za zarządzanie danymi i podnoszenie wartości wnoszonej przez zarządzane przez nich działy i komórki w ramach ich własnej organizacji oraz całych branż i gospodarki.
- Cele Klubu to:
- budowanie prestiżu i wzmacnianie pozycji zawodowej jego Członków,
- wspieranie Członków Klubu w rozwoju zawodowym i osobistym,
- integrowanie środowiska wyższej kadry menedżerskiej zarządzającej danymi, budowanie dla nich platformy wymiany doświadczeń,
- umożliwienie społeczności wspólnego zabierania stanowiska i opinii w sprawach ważnych dla zarządzania danymi i data science.
- Określone powyżej cele Klub realizuje poprzez:
- merytoryczne spotkania otwarte i zamknięte, warsztaty, misje studyjne i inne formy działalności merytorycznej,
- spotkania integracyjne,
- konkursy i inne formy promocji najlepszych praktyk,
- elektroniczną platformę wiedzy i komunikacji.
- Klub może prowadzić także działania integrujące Członków oraz może organizować imprezy kulturalne, rekreacyjne i towarzyskie. Działalność ta może być prowadzona we współpracy z innymi podmiotami.
§ 4.
Członkostwo w CDO Forum Club
- Członkiem Klubu może być pełnoletnia osoba fizyczna, odpowiedzialna na szczeblu kierowniczym za obszar zarządzania danymi w firmie albo instytucji publicznej przynajmniej średniej wielkości, należąca do wyższej kadry managerskiej w swojej organizacji.
- Ubieganie się o członkostwo w Klubie inicjowane jest poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego umieszczonego na stronie Klubu.
- Formularz rejestracyjny powinien zostać wypełniony w sposób kompletny i zgodny z prawdą. Komitet Organizacyjny zaakceptuje tylko taki formularz, który został prawidłowo wypełniony i zawiera wszystkie wymagane dane.
- Komitet Organizacyjny zastrzega sobie prawo niezaakceptowania formularza rejestracyjnego w uzasadnionych przypadkach, takich jak np. niekompletne lub nieczytelne jego wypełnienie, ponowne ubieganie się o status Członka Klubu pomimo posiadania takiego statusu lub wcześniejszego wykluczenia z Klubu.
- Warunkiem przyjęcia do Klubu jest również wypełnienie kwestionariusza członkowskiego, który otrzymają wyłącznie osoby spełniające wymagania formalne członkostwa w Klubie.
- Poprzez rejestrację, o której mowa w ust. 2 Członek Klubu potwierdza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem oraz akceptuje jego postanowienia.
- O przynależności do Klubu decydują (przy czym nie jest wymagane spełnianie wszystkich wymogów łącznie):
- stanowisko zawodowe,
- usytuowanie w strukturze firmy, wielkość podległego zespołu,
- bogactwo doświadczeń zawodowych,
- wszechstronność menedżerska,
- wielkość firmy, w tym obroty, zatrudnienie,
- wypełnienie klubowej deklaracji i ankiety.
- Przedstawiciele firm IT oraz świadczących usługi doradcze, którzy spełniają warunki opisane w § 4 ust. 1 i 6, mogą ubiegać się o członkostwo w Klubie pod warunkiem, że w zakres ich odpowiedzialności nie wchodzą obszary inne niż zarządzanie danymi w firmie, w szczególności działania operacyjne, marketingowe czy handlowe.
- Komitet Organizacyjny oraz Rada zastrzegają sobie prawo przyznania Członkostwa Klubu o specjalnym statusie osobom, które w ich ocenie zasługują na szczególne uhonorowanie.
- Członkostwo w Klubie opiniuje i zatwierdza Komitet Organizacyjny.
- Członkostwo w Klubie jest bezpłatne.
- Powinnością każdego Członka Klubu jest powiadomienie Komitetu Organizacyjnego o zmianie stanowiska lub miejsca pracy.
- Na spotkaniach Klubu Członkowie nie mogą prowadzić działalności marketingowej ani handlowej – pod sankcją wykluczenia z Klubu.
- Datą rozpoczęcia członkostwa jest dzień rejestracji Członka Klubu.
§ 5.
Rezygnacja z członkostwa w CDO Forum Club
- Każdy Członek Klubu może zrezygnować z członkostwa w dowolnym momencie, składając oświadczenie w tej sprawie.
- Członek Klubu może zostać z niego wykluczony za nieprzestrzeganie Regulaminu lub działanie na szkodę Klubu, a także w innych uzasadnionych sytuacjach na podstawie decyzji Komitetu Organizacyjnego.
- Członek Klubu może się ubiegać o udzielenie okresu karencji na stosowanie kryteriów członkostwa określonych w par. 4 pkt 6. Okres karencji nie powinien przekraczać jednego roku.
- Ustanie członkostwa w Klubie następuje w wyniku:
- skreślenia z listy na skutek wypowiedzenia członkostwa, o którym mowa w ust 1, wykluczenia albo w przypadkach przewidzianych przepisami prawa.
- śmierci Członka Klubu.
§ 6.
Przywileje i zobowiązania członka CDO Forum Club
- Członkowi Klubu przysługują następujące przywileje klubowe:
- prawo do publicznego eksponowania informacji o przynależności do Klubu,
- prawo uczestnictwa w spotkaniach organizowanych przez Klub,
- prawo do startowania w konkursach organizowanych przez Klub,
- udział w planowaniu rocznych działań Klubu,
- prawo udzielania rekomendacji kandydatom na Członka Klubu,
- zgłaszania własnych inicjatyw i pomysłów, występowania z inicjatywą zabierania oficjalnego stanowiska przez Klub.
- Członek Klubu zobowiązany jest do aktywnego uczestniczenia w działalności Klubu, w szczególności udziału w spotkaniach Klubu i inny formach aktywności, oraz do wspierania działań zmierzających do pozyskiwania nowych członków Klubu.
§ 7.
Partnerzy CDO Forum Club
- Działania i rozwój Klubu mogą wspierać partnerzy – wybrani przez Komitet Organizacyjny spośród firm i instytucji dostarczających rozwiązania, usługi i wsparcie w obszarze zarządzania i analizy danych – na warunkach określonych przez Komitet Organizacyjny.
- Obecność partnerów nie może w żaden sposób zakłócać działalności Klubu czy naruszać jego misji i celów.
§ 8.
Przetwarzanie danych osobowych
- Osoby fizyczne zgłaszające chęć wstąpienia do Klubu wyrażają zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w zbiorze danych Członków Klubu.
- Wszystkie dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000 z późn. zm.)
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do uzyskania członkostwa w Klubie. Każdy Członek Klubu ma prawo wglądu do swoich danych, jak również do ich poprawiania i usunięcia. Klub zapewnia każdemu prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy, o której mowa w ust. 2.
- Dane osobowe Członków Klubu mogą być udostępnione partnerom Klubu jedynie w formie i zakresie listy uczestników konkretnych spotkań w celu budowania relacji i nawiązywania współpracy partnerów ze społecznością Klubu.
- Członkowie Klubu przystępując do Klubu będą otrzymywać na adres, w tym adres poczty elektronicznej materiały promocyjne i informacyjne związane bezpośrednio z członkostwem w Klubie (np. informowanie o spotkaniach, sponsorach wydarzenia, zapisach na spotkania).
- Wysłanie przez osobę fizyczną ubiegającą się o członkostwo w Klubie wypełnionego formularza rejestracji jest równoznaczne z:
- potwierdzeniem autentyczności i zgodności ze stanem faktycznym danych wpisanych w formularzu,
- oświadczeniem, że osoba ta została poinformowana o przysługującym jej prawie wglądu do swoich danych oraz o prawie do ich poprawiania,
- wyrażeniem dobrowolnej zgody na przetwarzanie jej danych osobowych na potrzeby związane z działalnością Klubu przez Firmę i Organizację.
§ 9.
Postawienia końcowe
- Komitet Organizacyjny zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Komitet Organizacyjny, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronach Klubu zmienionego Regulaminu.
- Komitet Organizacyjny zawiadomi o wprowadzeniu zmian w Regulaminie, jak również poinformuje o zawieszeniu lub zakończeniu działalności Klubu, zamieszczając odpowiednią informację na stronie www na okres miesiąca oraz wysyłając do Członków Klubu wyżej wymienioną informacje pocztą elektroniczną.
- Po ogłoszeniu przez Komitet Organizacyjny zmian w Regulaminie, Członkowie Klubu powinni niezwłocznie zapoznać się ze zmianami. W przypadku zmian nieistotnych (literówki, błędy pisarskie, doprecyzowania bądź zmiany nie prowadzące do zmian istotnych dla Członków Klubu lub ingerujących w jakikolwiek sposób w prawa Członków Klubu) nie jest wymagane informowanie o zmianach.
- Zmianę uważa się za potwierdzoną, jeśli w ciągu miesiąca od zawiadomienia Członek Klubu nie wypowie uczestnictwa w Klubie.
- W przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu, jak również w przypadku chęci wystąpienia z Klubu, Członek Klubu jest uprawniony do rezygnacji z uczestnictwa w Klubie w trybie określonym w §5 ust. 1.
- Komitet Organizacyjny może zawiesić lub zakończyć działalność Klubu. O takiej decyzji Członkowie Klubu zostaną niezwłocznie poinformowani, przynajmniej na 30 dni przed zawieszeniem lub zakończeniem działalności Klubu. Informacja ta może zostać przekazana także na stronie internetowej Klubu.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego prawa.
- Niniejszy Regulamin wraz z jego załącznikami dostępny jest w aktualnej wersji na stronach Klubu.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 3 stycznia 2023 roku.