Tomasz Szmajter

Country Sales Manager,  AZ Frame

Od listopada 2020 odpowiada w AZ Frame za sprzedaż, nawiązywanie kontaktów handlowych, na rynku polskim i Europy Środkowo-Wschodniej, współpracując również z zespołem ds. marketingu.

Wcześniej, przez 15 lat był managerem ds. sprzedaży w firmie Thermo King, gdzie z sukcesem rozwinął sprzedaż urządzeń klimatyzacyjnych tej firmy do produkowanych w Polsce pojazdów szynowych. Szkołę dobrej, marketingowej roboty przechodził w Solaris Bus & Coach.

W wolnych chwilach namiętnie słucha muzyki i delektuje się dobrym winem – aby nie wyjść z wprawy (jako absolwent filologii angielskiej UAM w Poznaniu), realizuje się również w tłumaczeniach.

Kamil Cerazy

Manager, Market Risk, Financial Services Consulting, PwC Polska

Współpracownik, Szkoła Główna Handlowa

Kamil od prawie 10 lat związany jest z konsultingiem w Big 4. Specjalizuje się w doradztwie dla instytucji finansowych w zakresie ryzyka rynkowego. Współpracuje również z SGH w projektach badawczych związanych z analizą i modelowaniem danych. Jest kontrybutorem do książki Credit Scoring in Context of Interpretable Machine Learning wydanej przez Oficynę Wydawniczą SGH.

Piotr Krajewski

Prezes Zarządu, CancerCenter.ai.

Współzałożyciel i prezesem Stermedia.ai oraz CancerCenter.ai, firmy usprawniającej diagnostykę nowotworów w oparciu o widzenie komputerowe i techniki AI. Jest również współzałożycielem firmy IDENTT.pl oferującej weryfikację tożsamości online dla bankowości i firm ubezpieczeniowych oraz AndonCloud.com - platformy SaaS MES dla firm produkcyjnych w ramach Przemysłu 4.0. Promuje też naprotechnologię we Wrocławiu, realizując projekty AI wspierające diagnostykę i leczenie niepłodności oraz projekt pro-bono pismo.swiete.pl. Jest absolwentem informatyki i inżynierii oprogramowania na wydziale informatyki. Karierę rozpoczął w Credit Agricole, gdzie zajmował się analizą danych i modelowaniem. Następnie skupił się na rozwoju Stermedia.ai i firm produktowych.

Olaf Piotrowski

Head of Big Data and Machine Learning, Allegro

prof. Piotr Sankowski

Prezes, IDEAS NCBR, Profesor w Instytucie Informatyki na Uniwersytecie Warszawskim

Piotr Sankowski pełni funkcję prezesa IDEAS NCBR. Jest profesorem w Instytucie Informatyki na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie w roku 2009 otrzymał habilitację, a w 2005 doktorat z informatyki. Jego zainteresowania badawcze dotyczą algorytmiki, ze szczególnym uwzględnieniem algorytmicznej analizy grafów i algorytmów analizy danych. Piotr Sankowski otrzymał w 2009 roku doktorat z fizyki w dziedzinie teorii ciała stałego na Polskiej Akademii Nauk. Jest pierwszym Polakiem, który otrzymał 3 granty Europejskiej Rady ds. Badań Naukowych (European Research Council – ERC). W roku 2010 był to ERC Starting Independent Researcher Grant, w 2015 ERC Proof of Concept Grant, a w 2017 ERC Consolidator Grant. Jest współzałożycielem i CTO spin-offu MIM Solutions.

Grzegorz Niemiec

Architekt rozwiązań, BI Insight

Entuzjasta informatyki z 20-letnim doświadczeniem w pracy dla czołowych, światowych graczy w branży logistycznej i farmaceutycznej. Specjalizuje się w uczeniu maszynowym, przetwarzaniu danych w chmurze, modelowaniu i wizualizacji danych oraz raportowaniu. Certified Azure Data Scientist, Certified Azure Data Engineer.

Piotr Zawadzki

Grupa robocza ds. sztucznej inteligencji (GRAI) przy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Piotr Zawadzki, radca prawny i rzecznik patentowy, od ponad 13 lat wspiera klientów w sprawach z zakresu własności intelektualnej, prawa nowych technologii, a także danych osobowych. Doradza spółkom z najbardziej innowacyjnych sektorów gospodarki, takich jak przemysł farmaceutyczny, media, reklama, IT oraz elektronika, a także klientom z sektora bankowo-finansowego, energetycznego, budowlanego, samochodowego, filmowego oraz spożywczego. Koncentruje się na prawie znaków towarowych oraz prawie patentowym, prawie autorskim, regulacjach e-commerce, ochronie domen internetowych, prawie reklamy, ochronie tajemnic przedsiębiorstwa, a także prawie danych osobowych oraz regulacjach dotyczących danych nieosobowych (w tym Big Data).

Reprezentuje klientów przed Urzędem Patentowym RP, Urzędem Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO), sądami powszechnymi, administracyjnymi i arbitrażowymi. Doradza w zakresie umów IT i dotyczących oprogramowania, chmury obliczeniowej, transakcji związanych z know-how, a także dotyczących prac badawczo-rozwojowych. Wspiera klientów w procesach związanych z wdrożeniem RODO, transferami danych osobowych poza EOG i przetwarzaniem danych wrażliwych. Brał także udział w licznych transakcjach handlowych związanych z nabywaniem, przekazywaniem i wnoszeniem praw własności intelektualnej, w tym na rynku nieruchomości, a także w transakcjach typu M&A.

Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył także kurs prawa włoskiego i europejskiego organizowany przez Uniwersytet Warszawski we współpracy z Uniwersytetem w Katanii oraz podyplomowe studia z zakresu prawa nowoczesnych technologii na Akademii Leona Koźmińskiego. Jest Członkiem Stowarzyszenia Ochrony Własności Intelektualnej – Polskiej Grupy Międzynarodowego Stowarzyszenia Ochrony Własności Intelektualnej (AIPPI).

Mec. Wojciech Piszewski

Senior Associate, Kancelaria Maruta Wachta

Michał Kreczmar

Director, Digital Transformation, PwC Polska

Od ponad 20 lat w branży cyfrowej. Redaktor naczelny pierwszego polskiego czasopisma o Internecie. Współtworzył IAB Polska, a następnie zasiadał w Radzie Nadzorczej organizacji. Stworzył dział online wydawnictwa IDG Poland (top 12 PBI; 3,5mln RU). Był wydawcą serwisów biznesowych i technologicznych, dyrektorem ds. systemów transakcyjnych, dyrektorem rozwoju produktu reklamowego w Agora S.A., wdrażał tam rozwiązania programmatic buying, marketingu bezpośredniego, eCommerce. Był dyrektorem zarządzającym agencji marketingu efektywnościowego iProspect oraz dyrektorem ds. eCommerce w Hypermedia działających w ramach holdingu Dentsu Aegis Network. Ostatnio dyrektor w zespole ds. transformacji cyfrowej w PwC.

Wykładowca studiów podyplomowych Akademii im. Leona Koźmińskiego kierunku Transformacja Cyfrowa. Specjalizuje się w transformacji Front Office, której efektem są konkretne zmiany dla obszarów, które bezpośrednio łączą się z konsumentem – marketing, sprzedaż oraz obsługa klienta. Stara się łączyć perspektywy biznesu, doświadczeń klienta oraz danych i technologii IT. Od tworzenia skutecznej strategii komunikacji i sprzedaży, przez budowanie doświadczeń i zaufania, aż po zdobywanie i utrzymanie lojalności klientów. Realizował projekty dla firm z branż: media i reklama, FMCG, paliwa, administracja publiczna, sieci detaliczne, instytucje finansowe, logistyka, elektronika użytkowa, opieka zdrowotna, motoryzacja i produkcja przemysłowa.
Ojciec córki, w chwilach wolnych spaceruje, czyta książki Science-Fiction, mentoruje startupom.

Ireneusz Suszek

Chief Sales and Marketing Officer, AZ Frame

Współzałożyciel AZ Frame, od ponad 20 lat związany z branżą IT, zaangażowany w opracowywanie, tworzenie i wdrażanie rozwiązań wspierających zarządzania finansami, audytem i ryzykiem operacyjnym oraz rozwiązań dla sektora prawnego i publicznego. Od wielu lat uczestniczy w promocji i wdrażaniu rozwiązań i produktów globalnych firm w zakresie Data Governance, monitoringu wydajności systemów i narzędzi wspierających działania platform Mainframe. W AZ Frame odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

Krzysztof Sobieszek

Business Transformation Practice Lead, supervising NextTECHnow Accelerator, Publicis Groupe

Obecnie odpowiada z obszar doradztwa transformacji dla Klientów Publicis Groupe. Konsultant i strateg z 15-letnim doświadczeniem związany z branżą digital, marketingu i innowacji. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencji (Zenith jaki dyrektor strategii, wcześniej Mindshare), startupów (nk.pl), gdzie odpowiadał za strategię, badania, zarządzanie danymi i marketing  oraz stowarzyszenie branży interaktywnej IAB Polska jako członek zarządu. Od 10 lat szkoli liderów z różnych obszarów digitalizacji i innowacji z ramach Kursów Management i Startegic Leadership Academy ICAN Institute. Swoją szeroką perspektywą dzieli się również w ramach ponad 100 wystąpień na konferencjach. Interesuje go zwiększanie wartości biznesu w warunkach dynamicznych zmian: konsumentów, rynków i technologii.

Grzegorz Kapusta

Dyrektor ds. inżynierii, Snowflake

Doświadczony menedżer w branży IT. Obecnie pracuje na stanowisku Dyrektora ds. inżynierii i prowadzi warszawskie biuro firmy Snowflake gdzie rozwija zespół programistyczny budujący platformę do przechowywania i przetwarzania danych. Przed dołączeniem do Snowflake był Prezesem Zarządu spółki Polidea, która specjalizowała się w usługach wytwarzania oprogramowania, gdzie zajmował się skalowaniem organizacji i generowaniem nowego biznesu. Przed wkroczeniem na ścieżkę menedżerską pracował jako inżynier oprogramowania. Jest absolwentem informatyki krakowskiej AGH i ukończył Advanced Management Program na IESE Business School w Barcelonie.

Wojciech Małek

Sales, AB Initio

Prowadzi biuro Ab Initio Software w Polsce, wspierając projekty związane z przetwarzaniem danych i metadanych w takich obszarach jak: marketing zdarzeniowy, data governance, silniki decyzyjne, AML i BI. Menedżer sprzedaży z ponad 20 letnim doświadczenia w branży IT. Pracę rozpoczynał w TP SA, zdobywając doświadczenie w kolejnych latach w HP, EMC, Teradata i Microsoft. Współpracował z działami IT największych instytucji finansowych i telekomunikacyjnych w Polsce. Zajmował się projektami związanymi z cloud computing, przetwarzaniem i integracją danych, Business Intelligence. Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej oraz Warszawskiej Szkoły Biznesu.

Michał Jaroń

Senior Data Scientist, TVN Grupa Discovery

Absolwent Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego. Studia ukończył z wyróżnieniem, a jego praca magisterska dostarcza innowacyjnych metod zastosowania sztucznej inteligencji w analizowaniu danych piłkarskich. Na przestrzeni studiów zajmował się również analizą sieci społecznych. Przygodę z analityką piłkarską zaczął w 2017 roku w Legii Warszawa, z którą przez prawie 1.5 roku współpracował w charakterze data scientist. W czasie tego okresu opracował m.in. metody autonomicznej analizy przeciwników. Doradzał przy planach reformy rozgrywek UEFA.
Jego projekt badawczy został wyróżniony na prestiżowej międzynarodowej konferencji analitycznej - OPTA Pro Forum 2019.

W dziedzinie ML specjalizuje się w NLP i metodach przetwarzania obrazów. W przeszłości pracował m.in. w firmie badawczej Gemius. Obecnie Senior Data Scientist w TVN Grupa Discovery. Stara się przybliżać najnowsze osiągnięcia w dziedzinie ML w formie zrozumiałej dla osób nietechnicznych. Autorskie analizy publikowane m.in. na stronie michaljaron.github.io oraz na twiterze (@jaron_michal) cieszą się dużym zainteresowaniem.

W wolnym czasie uwielbia czytać kryminały, aktywnie uczestniczy w życiu lokalnej społeczności - m.in. organizując wydarzenia TEDx

Robert Rudnicki

Director of Financial Systems & Data Warehouse Department, BPH Bank Hipoteczny S.A.

Robert Rudnicki Dyrektor Zarządzający Departament systemów finansowych i hurtowni danych, Bank BPH S.A. grupa General Electric
Z sektorem finansowym związany od ponad dwudziestu lat, w tym już 15 lat piastując różne stanowiska kierownicze. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów i programów w obszarach: hurtowni danych/BI, systemów bankowych, ERP oraz transformacjach biznesowych. Od 2016 roku pełni rolę Chief Data Officer, starając się wspierać realizację strategię Banku w złożonym środowisku regulacyjnym – Bank BPH jako część grupy General Electric podlega nadzorowi lokalnemu, jak również amerykańskiemu. Dzięki konsekwentnie realizowanej strategii zarządzania danymi, Bank w tym roku, jako pierwszy podmiot w Polsce, uzyskał zgodę KNF na zastosowanie metody IRB zgodnej z nowym standardem EBA bez jakichkolwiek zaleceń poinspekcyjnych w obszarze zarządzania danymi. Swoim doświadczeniem stara się dzielić jako konsultant biznesowy oraz mentor w programach rozwojowych.

Jacek Jedut

Dyrektor Strategii i Obsługi HR, Orange

Jacek odpowiada w Orange Polska za efektywność zasobów ludzkich i obsługę pracowników. Prowadzi programy optymalizacji zatrudnienia i kosztów środowiska pracy, zmiany kulturowej oraz zarządzania doświadczeniami pracowników. Tworzył model obsługi pracowników oparty na wspólnym centrum obsługi, centrum kontaktu z pracownikami oraz cyfrowych procesach obsługi. Odpowiada między innymi za systemy HR i Środowiska Pracy oraz hurtownię danych. Dojrzewał zawodowo jako Project Manager i konsultant biznesowy w firmach konsultingowych. Mile wspomina krótki epizod „nowej gospodarki” zakończonej pęknięciem bańki internetowej i powrotem do konsultingu i „starej ekonomii”. Pochodzi z Lublina, gdzie rozpoczynał pracę zawodową w Lubelskiej Szkole Biznesu i Ministerstwie Prywatyzacji. Czuje się bardziej ekonomistą (ukończył ekonomię na Katolickim Uniwersytecie w Lublinie) niż teoretykiem zarządzania (drugi fakultet w zakresie Business and Management w Strathclyde Graduate Business School w Glasgow).

Wojciech Szremski

RPA CoE Head, Schaeffler Global Services

Agent zmiany, ponad 10 letnie doświadczenie zdobywał w międzynarodowych organizacjach sektora usługowego oraz w sektorze bankowym. Realizował inicjatywy z zakresu budowania kultury procesowej, doskonalenia, optymalizacji i projektowania procesów, zwiększania efektywności operacyjnej, a także robotyki. Nadzorował portfolio projektów organizacyjnych. Kierował departamentem zajmującym się doskonaleniem i architekturą procesów oraz wdrażaniem rozwiązań klasy RPA w Euro Banku.

Wojciech Rosa

Członek Zarządu, Dyrektor Finansów Korporacyjnych, Grupa Polpharma

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w finansach w międzynarodowych grupach kapitałowych. Specjalizuje się w procesach raportowania skonsolidowanego, finansów korporacyjnych oraz kontrolingu procesów produkcyjnych, badań i rozwoju. Zajmuje się tematem kultury organizacyjnej w raportowaniu finansowym oraz możliwościami zastosowania rozwiązań uczenia maszynowego w procesach księgowych
W latach 2011 - 2017 pełnił funkcje dyrektora korporacyjnego kontrolingu, a od 2017 roku funkcje korporacyjnego dyrektora finansowego Grupy Polpharma odpowiedzialnego za planowanie finansowe i konsolidację. Od roku 2019 Członek Zarządu Grupy Polpharma. Prowadził projekty wdrożenie systemów konsolidacji finansowej, raportowania menadżerskiego. Wdraża i nadzoruje projekty optymalizacji procesów księgowych. Aktywnie uczestniczy w projektach restrukturyzacyjnych i M&A prowadzonych przez Grupę. Ukończył studia MBA-GFKM.

Robert Gowin

Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny, Unum Życie TUiR

Jest odpowiedzialny za obszary obsługi klienta oraz IT. Dołączył do firmy w sierpniu 2015 roku jako Doradca Zarządu ds. Projektów Strategicznych. Posiada międzynarodowe doświadczenie w tworzeniu strategii operacyjnych, zarządzaniu obszarem obsługi klienta, a także w optymalizacji i budowaniu efektywnych procesów operacyjnych. Przed dołączeniem do Pramerica przez 10 lat pracował w firmie Genworth Financial jako Dyrektor Operacyjny. Zanim dołączył do Genworth Financial, pracował m.in. w TU Inter-Życie Polska S.A., TUiR Allianz-Życie Polska S.A. Z wykształcenia jest matematykiem. Ukończył studia Executive MBA prowadzone przez Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Sylwester Kroczek

Tribe Lead Chief Data Officer, ING Poland

Kazik Surała

Head of Data Governance & Analytics, Philip Morris International

Z wykształcenia astronom, z zamiłowania fanatyk analizy i wizualizacji danych. Ma ponad 15 lat doświadczenia w zmianie organizacji na zarządzaną w oparciu o dane. Pracował w największych na świecie firmach konsultingowych oraz dużych korporacjach. Ekspert w zakresie Business Intelligence oraz zarządzania i analizy danych. W Philip Morris International odpowiedzialny jest za przygotowywanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań analitycznych i raportowych umożliwiających lepsze zrozumienie klientów oraz maksymalizację korzyści płynących z integracji wszystkich dostępnych źródeł danych. W trakcie swojej kariery projektował i realizował projekty analityczne i raportowe dla największych światowych klientów z branży finansowej, telekomunikacyjnej oraz sprzedaży detalicznej.

Jacek Kujawa

CEO, AZ Frame

Dorota Sokołowska

Enterprise Architect - Architekt Domeny IT, Departament Współpracy z Biznesem, Architektury i Projektów IT , Polkomtel

Od ponad 17 lat związana z sektorem telekomunikacyjnym. Koncentruje się na rozwoju modeli danych, procesach data management i data governance oraz na rozwoju technologii M2M i IoT, z zainteresowaniem śledząc innowacyjne rozwiązania pojawiąjące się w świecie IT w różnych sektorach gospodarki. Zdobyła doświadczenie w szeregu projektów transformacyjnych. Tworzy strategie dla obszarów IoT, rozwoju danych, w tym jakości danych.
W swojej pracy kładzie nacisk na współpracę i wzajemne zrozumienie się świata biznesu i świata IT, umiejętnie tłumacząc język jednego na drugi. Absolwentka Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej. Należy do Dama Poland Chapter.

Michał Dąbrowski

Wicedyrektor Departamentu Controllingu i Informacji Zarządczej, mBank

Michał Dąbrowski, wicedyrektor Departamentu Controllingu i Informacji Zarządczej w mBank. Ponad 17 lat w branży. Był odpowiedzialny za projekt wdrożenia data governance w banku a także szereg projektów związanych z danymi w banku. Aktualnie zarządza zespołem odpowiedzialnym za procesy Data Governance, Data Quality Management oraz biznesowy rozwój systemów informacyjnych w obszarze finansów oraz hurtowni danych.

Ireneusz Piecuch

Senior Partner, DGTL LAW

Irek prowadzi swoją kancelarię od 10 lat. W tym czasie współpracował przez ponad 7 lat z międzynarodową firmą prawną CMS, jako współzarządzający globalną praktyką telekomunikacyjną tej firmy oraz lider praktyki TMT w regionie CEE.

​Przed rokiem 2010 Irek pracował przez ponad 14 lat w IBM (jak szef działu prawnego w Polsce, lider CEE w regionie ale także jako wiceprezes IBM Polska odpowiedzialny za operacje), oraz 3 lata w Grupie Telekomunikacja Polska S.A. (obecnie ORANGE - członek Zarządu odpowiedzialny za strategię i rozwój biznesu) oraz prawie 3 lata w Poczta Polska S.A. jako wiceprezes odpowiedzialny za strategię, IT oraz obrót międzynarodowy. W swojej karierze Irek zasiadał także w Radach Nadzorczych takich spółek jak Emitel, Wirtualna Polska, KGHM czy PKP PLK. Koncept działania DGTL opiera się na zespole doświadczonych prawników oraz współpracy z małymi kancelariami specjalizującymi się w obszarach takich jak finansowanie transakcji i inwestycji, nieruchomości, sprawy karne-gospodarcze czy prawo pracy.

Jacek Wróż

Data Governance Director, AZ Frame

Pracuje w IT od ponad 25 lat. Systemami klasy Hurtownia Danych, systemami BI zajmuje się od końca lat 90-tych. Pełnił rolę architekta, projektanta i Project Managera w projektach wdrażania narzędzi BI,systemów Hurtowni Danych migracji danych i systemów klasy Customer Information System.

 

Andrzej Burzyński

DG Business Development Director, BI Insight

Marcin Choiński

Head of Data & AI, TVN Grupa Discovery

Pasjonat danych, zarządzania nimi i zapewniania ich ładu, rozwijania kultury organizacyjnej w oparciu o dane oraz budowania na nich wartości biznesowej. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań w obszarze Data Management i Data Governance.

Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Od początku kariery zajmował się Hurtowniami Danych i BI, a następnie również MDM, Big Data, Data Science oraz Analityką Biznesową. Pracował jako konsultant m. in. dla globalnych i regionalnych korporacji z branży farmaceutycznej, telekomunikacyjnej i handlowej. Obecnie w TVN S.A. odpowiedzialny za budowę i wdrażanie strategii danych oraz rozwój ekosystemu analitycznego Big Data i Data Science. Kierownik studiów “Big Data i Data Science w zarządzaniu” na Akademii Leona Koźmińskiego oraz wykładowca na ALK i Politechnice Warszawskiej. Uprzednio również założyciel i redaktor naczelny portalu BI.PL, gościnnie wykładowca na kilku warszawskich uczelniach, trener, główny analityk danych w zespole futbolu amerykańskiego Warsaw Eagles. Hobbystycznie buduje modele analityczne w obszarze sportu, gra w koszykówkę, albo wędkuje.

dr Maciej Nawrocki

Chief Data Officer, Bank Pekao

Odpowiedzialny za zarządzanie i governance danych, w tym za ich jakość. Wcześniej kierował obszarem hurtowni danych oraz był odpowiedzialny za koordynację i rozwiązań BI w Banku oraz relacje z dostawcami. Poza obszarem BI, jest ekspertem z zakresu ICT, m.in. numerycznej analityki dużych zbiorów danych, technologii optymalizacyjnych, systemów i rozwiązań mobilnych w tym telefonii komórkowej oraz zagadnień klasy Smart City oraz rozwoju biznesu w ww. obszarach. Posiada doświadczenia zdobyte w Europie zarówno w przemyśle, akademii jak i konsultingu w obszarach IT, telekom & banking w pracy dla instytucji regulacyjnych, operatorów telefonii komórkowej i niezależnych firm technologicznych zarówno jako ekspert dziedzinowy jak i menadżer. Jest ekspertem Komisji Europejskiej i Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oceniającym projekty badawczo-rozwojowe w obszarach ICT, w tym analityki i Big Data. Jest również autorem ponad 40 publikacji, w tym książki z obszaru optymalizacji sieci mobilnych wydanej przez John Wiley & Sons oraz China Machine Press.

O Nas

CDO Forum Club to miejsce wymiany doświadczeń dla profesjonalistów od danych, którzy muszą być w swoich organizacjach apostołami poważnego podejścia do tematu DATA.

Kontakt

Weronika Warpas

+48 570 611 811

© 2024 | Strona korzysta z plików cookies. Przeglądanie strony oznacza akceptację.