Social media:

§1.

Postanowienia ogólne

CDO Forum Club (zwany dalej również „Klubem”) jest to inicjatywa powołana w celu organizacji spotkań oraz wymiany doświadczeń i informacji przez CDO oraz innych managerów zajmujących się danymi. Inicjatywa zarządzana jest przez Evention Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Rondo ONZ 1, o numerze NIP 5252564839 oraz KRS 0000483800 (zwane dalej „Firmą”).

Klub nie posiada osobowości prawnej. Działalność Klubu finansuje Firma.

Klub został powołany na czas nieokreślony.

Z Firmą można się skontaktować pod adresem:

Racławicka 93 (4. piętro), 02-634 Warszawa. Siedziba Klubu mieści się w siedzibie Firmy.

Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa o:

Bazie Danych – oznacza to zbiór danych osobowych członków Klubu; Administratorem danych jest Firma.

Członku Klubu – oznacza to osobę fizyczną, która spełnia lub spełni kryteria określone w § 4 Regulaminu.

Regulaminie – oznacza to niniejszy regulamin Klubu, który określa warunki i zasady uczestnictwa w Klubie.

Stronach Klubu – oznacza to serwis internetowy Klubu o adresie: https://club.cdoforum.pl/

§2.

Kierownictwo CDO Forum Club

  1. Klub posiada Komitet Organizacyjny, składający się z minimum dwóch osób – przedstawicieli Firmy wydelegowanych przez Zarząd Firmy.
  2. Komitet Organizacyjny kieruje bieżącymi pracami i zagadnieniami organizacyjnymi, administracyjnymi oraz merytorycznymi Klubu wg. podziału zadań ustalonego wewnątrz Komitetu Organizacyjnego.
  3. W budowie, weryfikacji i wykonaniu programu merytorycznego działania Klubu uczestniczy Rada Programowa CDO Forum Club, zwana dalej Radą.
  4. Rada to prestiżowe gremium osób o uznanym dorobku i autorytecie w środowisku zarządzania danymi.
  5. Rada występuje z rekomendacjami do Komitetu Organizacyjnego. Zasady działania Rady CDO określa odrębny Regulamin. Informacje o tym, kto jest członkiem Rady CDO, dostępna jest na stronach Klubu.

§3.

Cele, misja i działalność CDO Forum Club

  1. Misją Klubu jest budowa instytucjonalnej formy społeczności wyższej kadry menedżerskiej odpowiedzialnej za zarządzanie danymi i podnoszenie wartości wnoszonej przez zarządzane przez nich działy i komórki w ramach ich własnej organizacji oraz całych branż i gospodarki.
  2. Cele Klubu to:
    • budowanie prestiżu i wzmacnianie pozycji zawodowej jego Członków,
    • wspieranie Członków Klubu w rozwoju zawodowym i osobistym,
    • integrowanie środowiska wyższej kadry menedżerskiej zarządzającej danymi, budowanie dla nich platformy wymiany doświadczeń,
    • umożliwienie społeczności wspólnego zabierania stanowiska i opinii w sprawach ważnych dla zarządzania danymi i data science.
  3. Określone powyżej cele Klub realizuje poprzez:
    • merytoryczne spotkania otwarte i zamknięte, warsztaty, misje studyjne i inne formy działalności merytorycznej,
    • spotkania integracyjne,
    • konkursy i inne formy promocji najlepszych praktyk,
    • elektroniczną platformę wiedzy i komunikacji.
  4. Klub może prowadzić także działania integrujące Członków oraz może organizować imprezy kulturalne, rekreacyjne i towarzyskie. Działalność ta może być prowadzona we współpracy z innymi podmiotami.

§4.

Członkostwo w  CDO Forum Club

  1. Członkiem Klubu może być pełnoletnia osoba fizyczna, odpowiedzialna na szczeblu kierowniczym za obszar zarządzania danymi w firmie albo instytucji publicznej przynajmniej średniej wielkości, należąca do wyższej kadry managerskiej w swojej organizacji.
  2. Ubieganie się o członkostwo w Klubie inicjowane jest poprzez rejestrację na stronie Klubu.
  3. Rejestracja, o której mowa w ust. 2 jest potwierdzeniem zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz akceptacją jego postanowień.
  4. Warunkiem przyjęcia do Klubu jest wypełnienie Ankiety Członkowskiej, którą otrzymają wyłącznie osoby po wstępnej kwalifikacji na postawie rejestracji na stronie Klubu.
  5. Ankieta Członkowska powinna zostać wypełniona w sposób kompletny i zgodny z prawdą. Komitet Organizacyjny zaakceptuje tylko taki formularz, który został prawidłowo wypełniony i zawiera wszystkie wymagane dane.
  6. Komitet Organizacyjny zastrzega sobie prawo do niezaakceptowania aplikacji członkowskiej z powodów takich jak np. niespełniania większości kryteriów ujętych w ust. 7, ponowne ubieganie się o status Członka Klubu pomimo posiadania takiego statusu lub wcześniejszego wykluczenia z Klubu.
  7. O przynależności do Klubu decydują (przy czym nie jest wymagane spełnianie wszystkich wymogów łącznie):
    • stanowisko zawodowe,
    • usytuowanie w strukturze firmy, wielkość podległego zespołu,
    • bogactwo doświadczeń zawodowych,
    • wszechstronność menedżerska,
    • wielkość firmy, w tym obroty, zatrudnienie,
    • rejestracja na stronie Klubu wraz z wypełnieniem Ankiety Członkowskiej.
  8. Przedstawiciele firm IT oraz świadczących usługi doradcze, którzy spełniają warunki opisane w § 4 ust. 1 i 7, mogą ubiegać się o członkostwo w Klubie pod warunkiem, że w zakres ich odpowiedzialności nie wchodzą obszary inne niż zarządzanie danymi w firmie, w szczególności działania operacyjne, marketingowe czy handlowe.
  9. Członkostwo w Klubie opiniuje i zatwierdza Komitet Organizacyjny.
  10. Członkostwo w Klubie jest bezpłatne.
  11. Powinnością każdego Członka Klubu jest powiadomienie Komitetu Organizacyjnego o zmianie stanowiska lub miejsca pracy.
  12. Na spotkaniach Klubu Członkowie nie mogą prowadzić działalności marketingowej ani handlowej – pod sankcją wykluczenia z Klubu.
  13. Datą rozpoczęcia członkostwa jest dzień wypełnienia Ankiety Członkowskiej.

§5.

Rezygnacja z członkostwa w CDO Forum Club

  1. Każdy Członek Klubu może zrezygnować z członkostwa w dowolnym momencie, składając oświadczenie w tej sprawie.
  2. Członek Klubu może zostać z niego wykluczony za nieprzestrzeganie Regulaminu lub działanie na szkodę Klubu, a także w innych uzasadnionych sytuacjach na podstawie decyzji Komitetu Organizacyjnego.
  3. Ustanie członkostwa w Klubie następuje w wyniku:
    • skreślenia z listy na skutek wypowiedzenia członkostwa, o którym mowa w ust 1, wykluczenia albo w przypadkach przewidzianych przepisami prawa.
    • śmierci Członka Klubu.

§6.

Przywileje i zobowiązania członka CDO Forum Club

  1. Członkowi Klubu przysługują następujące przywileje klubowe:
    • prawo do publicznego eksponowania informacji o przynależności do Klubu,
    • prawo uczestnictwa w spotkaniach organizowanych przez Klub,
    • prawo do startowania w konkursach organizowanych przez Klub,
    • udział w planowaniu rocznych działań Klubu,
    • prawo udzielania rekomendacji kandydatom na Członka Klubu,
    • zgłaszania własnych inicjatyw i pomysłów, występowania z inicjatywą zabierania oficjalnego stanowiska przez Klub.
  2. Członek Klubu zobowiązany jest do aktywnego uczestniczenia w działalności Klubu, w szczególności udziału w spotkaniach Klubu i inny formach aktywności, oraz do wspierania działań zmierzających do pozyskiwania nowych członków Klubu.

§7.

Partnerzy CDO Forum Club

  1. Działania i rozwój Klubu mogą wspierać partnerzy – wybrani przez Komitet Organizacyjny spośród firm i instytucji dostarczających rozwiązania, usługi i wsparcie w obszarze zarządzania i analizy danych – na warunkach określonych przez Komitet Organizacyjny.
  2. Obecność partnerów nie może w żaden sposób zakłócać działalności Klubu czy naruszać jego misji i celów.

§8.

Przetwarzanie danych osobowych

  1. Osoby fizyczne zgłaszające chęć wstąpienia do Klubu wyrażają zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w zbiorze danych Członków Klubu.
  2. Wszystkie dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000 z późn. zm.)
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do uzyskania członkostwa w Klubie. Każdy Członek Klubu ma prawo wglądu do swoich danych, jak również do ich poprawiania i usunięcia. Klub zapewnia każdemu prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy, o której mowa w ust. 2.
  4. Dane osobowe Członków Klubu mogą być udostępnione partnerom Klubu jedynie w formie i zakresie listy uczestników konkretnych spotkań w celu budowania relacji i nawiązywania współpracy partnerów ze społecznością Klubu.
  5. Członkowie Klubu przystępując do Klubu będą otrzymywać na adres poczty elektronicznej materiały promocyjne i informacyjne związane bezpośrednio z członkostwem w Klubie (np. informowanie o spotkaniach, sponsorach wydarzenia, zapisach na spotkania).
  6. Wysłanie przez osobę fizyczną ubiegającą się o członkostwo w Klubie wypełnionego formularza rejestracji na stronie jest równoznaczne z:
    • potwierdzeniem autentyczności i zgodności ze stanem faktycznym danych wpisanych w formularzu,
    • oświadczeniem, że osoba ta została poinformowana o przysługującym jej prawie wglądu do swoich danych oraz o prawie do ich poprawiania,
    • wyrażeniem dobrowolnej zgody na przetwarzanie jej danych osobowych na potrzeby związane z działalnością Klubu przez Firmę i Organizację.

§9.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO, informujemy, że przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe.

Administrator danych osobowych

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest firma Evention sp. z o.o, ul. Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod nr NIP 525-25-64-839, REGON 146871262 zwana dalej Administratorem.

Adres korespondencyjny:
Evention sp. z o.o.
Racławicka 93
02-601 Warszawa

Wszelkie sprawy związane z przetwarzaniem danych osobowych prosimy zgłaszać pod adresem: rodo@evention.com.pl

Informacja o wymogu podania danych osobowych

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz przetwarzanie podanych danych jest niezbędne i konieczne do realizacji celów, do jakich udzieliła Pan/Pani zgody.

Wysłanie przez osobę fizyczną ubiegającą się o członkostwo w Klubie wypełnionego formularza rejestracji na stronie https://club.cdoforum.pl jest równoznaczne z potwierdzeniem autentyczności i zgodności ze stanem faktycznym danych wpisanych w formularzu

Cele i zakres przechowywania danych osobowych

  1. Pana/Pani dane osobowe będziemy przetwarzać na podstawie wyrażonych przez Pana/Panią zgód (art. 6 ust. 1 lit a RODO) zawartych w formularzu rejestracyjnym na stronie https://club.cdoforum.pl
  2. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
    • uzyskania członkostwa i umożliwienia uczestnictwa w Klubie;
    • przesyłania informacji związanych bezpośrednio z członkostwem w Klubie, takich jak informowanie o spotkaniach, sponsorach wydarzenia, zapisach na spotkania.
    • przesyłania informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej (ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i Prawo telekomunikacyjne) na wskazany przez Pana/Panią adres e-mail, jeśli została wyrażona na to zgoda marketingowa (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
    • ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony prze tymi roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane do momentu wycofania przez Panią/Panią zgody na udział w Klubie Członkowskim, a najpóźniej przez okres 6 lat od końca roku, w którym roszczenie stało się wymagalne. Dane osobowe przetwarzane w celu przesyłania informacji handlowych będą przetwarzane do momentu wycofania przez Panią/Panią zgody na przesyłanie informacji handlowych. Dane osobowe w zakresie ustalenia i dochodzenia roszczeń lubo obrony przed roszczeniami będą przechowywane przez okres 6 lat od roku, w którym roszczenie stało się wymagalne.

 

Odbiorcy danych

Dane osobowe Członków Klubu mogą być przekazywane następującym podmiotom:

  • partnerom Klubu – wyłącznie w formie i zakresie listy uczestników konkretnych spotkań w celu budowania relacji i nawiązywania współpracy partnerów ze społecznością Klubu na podstawie osobno wyrażonej zgody przy rejestracji na dane spotkanie.
  • dostawcom usług i narzędzi IT, hostingowych, narzędzi i oprogramowania używanego przez nas do prowadzenia działalności i komunikacji z Klientami.

Prawa Członka Klubu

  1. Każdemu Członkowi Klubu przysługuje prawo dostępu do swoich danych i ich sprostowania,  prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych,  prawo do usunięcia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, co pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
  2. Jeśli uważa Pan/Pani, że dane osobowe przetwarzamy niezgodnie z prawem, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu ochrony Danych Osobowych.

Informacja o transferze danych osobowych do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych

Informujemy, że dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych. Ze względu na korzystanie przez nas z takich narzędzi jak Google Analytics, takie dane jak adres IP, będą przekazywane do państwa trzeciego (USA) zgodnie z art. 45 RODO.

Informacja o profilowaniu

Pana/Pani dane osobowe nie podlegają profilowaniu lub zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

§10.

Postawienia końcowe

  1. Komitet Organizacyjny zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Komitet Organizacyjny, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronach Klubu zmienionego Regulaminu.
  2. Komitet Organizacyjny zawiadomi o wprowadzeniu zmian w Regulaminie, jak również poinformuje o zawieszeniu lub zakończeniu działalności Klubu, zamieszczając odpowiednią informację na stronie www na okres miesiąca oraz wysyłając do Członków Klubu wyżej wymienioną informacje pocztą elektroniczną.
  3. Po ogłoszeniu przez Komitet Organizacyjny zmian w Regulaminie, Członkowie Klubu powinni niezwłocznie zapoznać się ze zmianami. W przypadku zmian nieistotnych (literówki, błędy pisarskie, doprecyzowania bądź zmiany nie prowadzące do zmian istotnych dla Członków Klubu lub ingerujących w jakikolwiek sposób w prawa Członków Klubu) nie jest wymagane informowanie o zmianach.
  4. Zmianę uważa się za potwierdzoną, jeśli w ciągu miesiąca od zawiadomienia Członek Klubu nie wypowie uczestnictwa w Klubie.
  5. W przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu, jak również w przypadku chęci wystąpienia z Klubu, Członek Klubu jest uprawniony do rezygnacji z uczestnictwa w Klubie w trybie określonym w §5 ust. 1
  6. Komitet Organizacyjny może zawiesić lub zakończyć działalność Klubu. O takiej decyzji Członkowie Klubu zostaną niezwłocznie poinformowani, przynajmniej na 30 dni przed zawieszeniem lub zakończeniem działalności Klubu. Informacja ta może zostać przekazana także na stronie internetowej Klubu.
  7. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego prawa.
  8. Niniejszy Regulamin wraz z jego załącznikami dostępny jest w aktualnej wersji na stronach Klubu.
  9. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 maja 2025 roku.