Wojciech Drzewiecki

Prezes, Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR

Ponad 30 lat doświadczenia w branży. Od marketingu, poprzez produkt, do planowania sprzedaży oraz definiowania celów sprzedażowych. To krótki opis drogi prowadzącej do rozwoju firmy zajmującej się analityką motoryzacyjną, analityką, która obejmuje kwestie oceny stanu rynku, rozwijających się trendów, prognozowania jego rozwoju, cen, porównań cenowych, weryfikacji celów sprzedażowych wyznaczanych przez producentów, definiowaniem potencjału rynku dla dealerów. Współtwórca katalogu samochodów, którego podstawy stworzono jeszcze pod koniec lat dziewięćdziesiątych, a który obecnie obejmuje dane techniczne oraz informacje o wyposażeniu aut, w tym o wyposażeniu opcjonalnym z występującymi zależnościami i wykluczeniami, a także konfiguratory poszczególnych marek, narzędzia porównawcze oraz unikalne narzędzia do prezentacji wizualnej oraz porównań wizualnych.

O Nas

CDO Forum Club to miejsce wymiany doświadczeń dla profesjonalistów od danych, którzy muszą być w swoich organizacjach apostołami poważnego podejścia do tematu DATA.

Kontakt

Karolina Szymkiewicz
+48 577 739 775

© 2025 | Strona korzysta z plików cookies. Przeglądanie strony oznacza akceptację.