
Marcin Choiński
Data & AI Department Director, TVN Warner Bros Discovery
Pasjonat danych, zarządzania nimi i zapewniania ich ładu, rozwijania kultury organizacyjnej w oparciu o dane i analitykę oraz budowania na nich wartości biznesowej. Posiada prawie dwudziestoletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań w obszarze Data Management i Data Governance.
Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Od początku kariery zajmował się Hurtowniami Danych i BI, a następnie również MDM, Big Data, Data Science/AI oraz Analityką Biznesową. Pracował jako konsultant m. in. dla globalnych i regionalnych korporacji z branży farmaceutycznej, telekomunikacyjnej i handlowej. Od ponad 6 lat w TVN Warner Bros Discovery odpowiedzialny za zarządzanie zmianą kulturową w obszarze danych, definicję i wdrażanie strategii danych oraz budowę rozwiązań w obszarze Big Data i AI/ML. Kierownik studiów "Big Data i Data Science w zarządzaniu" oraz wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego, jak również wykładowca na studiach „Data Science – algorytmy, narzędzia i aplikacje dla problemów typu Big Data” na Politechnice Warszawskiej. Uprzednio również założyciel i redaktor naczelny portalu BI.PL, trener, główny analityk danych w zespole futbolu amerykańskiego Warsaw Eagles. Hobbystycznie buduje modele analityczne w obszarze sportu, gra w koszykówkę, oraz wędkuje.

Tomasz Nitsch
Data Custodian Information Officer, BNP Paribas
Praktyk biznesu z ponad 20-letnim stażem na kluczowych stanowiskach menedżerskich w obszarze IT. Entuzjasta innowacji i nowych technologii. Absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Cechuje go zwłaszcza bardzo dobra znajomość zagadnień z pogranicza biznesu i IT.
Przez 13 lat zajmował stanowisko Dyrektora IT w TVN SA, jednocześnie pełniąc inne funkcje w całej Grupie ITI, m.in. takie jak Chief Business Development Officer i członek Zarządu w spółce Mango Media. Wcześniej Project Manager w Procter&Gamble w Polsce i Niemczech. Laureat nagrody CIO of the Year 2008 (polska edycja, 3 miejsce).
Od 2018 pracuje w bankowości: najpierw w Euro Banku i Banku Millennium, a obecnie w BNP Paribas. Jako Chief Data Officer Euro Banku reimplementował Data Governance skupiając się głównie na egzekwowaniu retencji danych oraz poprawieniu jakości danych.
Prywatnie ultramaratończyk i pasjonat genealogii.

Eliza Staniszkis
Director Software Devolopment, Dynatrace

Maciej Konieczka
Head Of Analytics, Lead Data Scientist, Veolia Energy Contracting Poland
Z wykształcenia inżynier Energetyki (PW) i magister Inżynierii Obliczeniowej (ICM UW). Od 2016 roku realizuje projekty analityczne w Energetyce w obszarach Handlu Energią, Rynku Mocy czy Analiz Technicznych Elektrowni. Pracował m.in. w PKN Orlen, TRMEW Obrót (obecnie Respect Energy) oraz GK PGE, a obecnie odpowiada za Analitykę w Veolia Energy Contracting Poland. Łączy wiedzę technologiczną, statystyczną i intuicję analityczną do wdrażania rozwiązań w pełni wspomagających strategie Data-Driven.

Paweł Bober
IT Director, Procter & Gamble
Doświadczony manager oraz architekt obszaru Big Data, AI i Advanced Analytics w Procter & Gamble. Od ponad 15 lat związany z branżą IT w Polsce oraz USA. Specjalizuje się w wykorzystaniu technologii Big Data oraz sztucznej inteligencji do tworzenia wartości w przedsiębiorstwie. Absolwent informatyki Politechniki Warszawskiej oraz zarządzania University of Texas at Austin oraz University of London – London School of Economics. Posiadacz m.in. certyfikatów CBIP, CDMP, CDP, TOGAF. Kontrybutor i recenzent DAMA DMBOK2.

Tomasz Burzyński
Chief Data Officer, InPost

Andrzej Czechowski
Chief Data Officer - Business Intelligence Head, Samsung Electronics Polska
W Samsung Electronics jako CDO odpowiedzialny za obszary analityki, raportowania, badań, IT i innowacji. Od ponad 20 lat specjalizuje się w rozwiązaniach dotyczących zaawansowanej analizy danych, systemów CRM i innowacji a od 18 lat na stanowiskach menedżerskich.
Doświadczenie zdobywał w firmach konsultingowych realizując projekty doradcze oraz wdrożenia systemów CRM w Portugalii, Niemczech, USA oraz w Polsce w sektorach telekomunikacyjnym, detalicznym oraz głównie bankowym (10 lat). Absolwent Politechniki Warszawskiej na kierunku Informatyka a także studiów MBA.

dr Maciej Nawrocki
Chief Data Officer, Bank Pekao
Odpowiedzialny za zarządzanie i governance danych, w tym za ich jakość. Wcześniej kierował obszarem hurtowni danych oraz był odpowiedzialny za koordynację i rozwiązań BI w Banku oraz relacje z dostawcami. Poza obszarem BI, jest ekspertem z zakresu ICT, m.in. numerycznej analityki dużych zbiorów danych, technologii optymalizacyjnych, systemów i rozwiązań mobilnych w tym telefonii komórkowej oraz zagadnień klasy Smart City oraz rozwoju biznesu w ww. obszarach. Posiada doświadczenia zdobyte w Europie zarówno w przemyśle, akademii jak i konsultingu w obszarach IT, telekom & banking w pracy dla instytucji regulacyjnych, operatorów telefonii komórkowej i niezależnych firm technologicznych zarówno jako ekspert dziedzinowy jak i menadżer. Jest ekspertem Komisji Europejskiej i Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oceniającym projekty badawczo-rozwojowe w obszarach ICT, w tym analityki i Big Data. Jest również autorem ponad 40 publikacji, w tym książki z obszaru optymalizacji sieci mobilnych wydanej przez John Wiley & Sons oraz China Machine Press.