Paweł Kopacki

Dyrektor Produktu i Big Daty w Reklamie, Wirtualna Polska Media

Inżynier Zarządzania, pasjonat informatycznych systemów zarządzania oraz narzędzi do eksploracji danych. W branży marketingu elektronicznego od 12 lat związany silnie z reklamą, analizami big data i strategią.

Paweł Bober

IT Director, Procter & Gamble

Doświadczony manager oraz architekt obszaru Big Data, AI i Advanced Analytics w Procter & Gamble. Od ponad 15 lat związany z branżą IT w Polsce oraz USA. Specjalizuje się w wykorzystaniu technologii Big Data oraz sztucznej inteligencji do tworzenia wartości w przedsiębiorstwie. Absolwent informatyki Politechniki Warszawskiej oraz zarządzania University of Texas at Austin oraz University of London – London School of Economics. Posiadacz m.in. certyfikatów CBIP, CDMP, CDP, TOGAF. Kontrybutor i recenzent DAMA DMBOK2.

Tomasz Burzyński

Chief Data Officer, InPost

Marcin Choiński

Head of Data & AI, TVN Grupa Discovery

Pasjonat danych, zarządzania nimi i zapewniania ich ładu, rozwijania kultury organizacyjnej w oparciu o dane oraz budowania na nich wartości biznesowej. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań w obszarze Data Management i Data Governance.

Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Od początku kariery zajmował się Hurtowniami Danych i BI, a następnie również MDM, Big Data, Data Science oraz Analityką Biznesową. Pracował jako konsultant m. in. dla globalnych i regionalnych korporacji z branży farmaceutycznej, telekomunikacyjnej i handlowej. Obecnie w TVN S.A. odpowiedzialny za budowę i wdrażanie strategii danych oraz rozwój ekosystemu analitycznego Big Data i Data Science. Kierownik studiów “Big Data i Data Science w zarządzaniu” na Akademii Leona Koźmińskiego oraz wykładowca na ALK i Politechnice Warszawskiej. Uprzednio również założyciel i redaktor naczelny portalu BI.PL, gościnnie wykładowca na kilku warszawskich uczelniach, trener, główny analityk danych w zespole futbolu amerykańskiego Warsaw Eagles. Hobbystycznie buduje modele analityczne w obszarze sportu, gra w koszykówkę, albo wędkuje.

Andrzej Czechowski

Chief Data Officer - Business Intelligence Head, Samsung Electronics Polska

W Samsung Electronics jako CDO odpowiedzialny za obszary analityki, raportowania, badań, IT i innowacji. Od ponad 20 lat specjalizuje się w rozwiązaniach dotyczących zaawansowanej analizy danych, systemów CRM i innowacji a od 18 lat na stanowiskach menedżerskich.

Doświadczenie zdobywał w firmach konsultingowych realizując projekty doradcze oraz wdrożenia systemów CRM w Portugalii, Niemczech, USA oraz w Polsce w sektorach telekomunikacyjnym, detalicznym oraz głównie bankowym (10 lat). Absolwent Politechniki Warszawskiej na kierunku Informatyka a także studiów MBA.

Katarzyna Ludka

Dyrektor ds. Strategii Danych i Analiz, Agora

Katarzyna Ludka (PhD) pełni rolę Dyrektora ds. Strategii Danych i Analiz w Agora S.A. Z wykształcenia jest psychologiem psychometrą, a tytuł doktora uzyskała na University College London. W ramach swoich doświadczeń zawodowych zajmowała się kompleksowym wdrożeniem rozwiązań IT z zakresu uczenia maszynowego, prowadziła projekty IT, analityczne i marketingowe. Uczestniczyła w wielu projektach badawczych i ewaluacyjnych oraz zajmowała się analizami biznesowymi i trafficowymi. Uczyła psychologii eksperymentalnej, zaawansowanych metod statystycznych i metodologii badań. Obecnie pasjonuje się problematyką wdrażania zmian, budowaniem procesów opartych na danych, oraz wdrażaniem mechanizmów uczenia maszynowego w biznesie.

dr Maciej Nawrocki

Chief Data Officer, Bank Pekao

Odpowiedzialny za zarządzanie i governance danych, w tym za ich jakość. Wcześniej kierował obszarem hurtowni danych oraz był odpowiedzialny za koordynację i rozwiązań BI w Banku oraz relacje z dostawcami. Poza obszarem BI, jest ekspertem z zakresu ICT, m.in. numerycznej analityki dużych zbiorów danych, technologii optymalizacyjnych, systemów i rozwiązań mobilnych w tym telefonii komórkowej oraz zagadnień klasy Smart City oraz rozwoju biznesu w ww. obszarach. Posiada doświadczenia zdobyte w Europie zarówno w przemyśle, akademii jak i konsultingu w obszarach IT, telekom & banking w pracy dla instytucji regulacyjnych, operatorów telefonii komórkowej i niezależnych firm technologicznych zarówno jako ekspert dziedzinowy jak i menadżer. Jest ekspertem Komisji Europejskiej i Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oceniającym projekty badawczo-rozwojowe w obszarach ICT, w tym analityki i Big Data. Jest również autorem ponad 40 publikacji, w tym książki z obszaru optymalizacji sieci mobilnych wydanej przez John Wiley & Sons oraz China Machine Press.

O Nas

CDO Forum Club to miejsce wymiany doświadczeń dla profesjonalistów od danych, którzy muszą być w swoich organizacjach apostołami poważnego podejścia do tematu DATA.

Kontakt

Łukasz Suchenek

+48 695 506 945

Dawid Andruszkiewicz

+48 570 272 723

© 2023 | Strona korzysta z plików cookies. Przeglądanie strony oznacza akceptację.