
Grzegorz Klima
Quant, programista i menedżer. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej (ekonomia) i University of Minnesota Twin Cities (ekonomia, matematyka). Odpowiedzialny za zbudowanie i zarządzanie zespołem walidacji modeli w łódzkim oddziale Commerzbank AG. W przeszłości budował zespoły analityczne w administracji (Departament Analiz Strategicznych KRPM) i konsultingu (zespół OT/IoT Data Modelling w EY). Realizował projekty obejmujące m.in.: modelowanie miksu energetycznego, budowę mikrosymulacyjnych modeli aktuarialnych, budowę strukturalnych modeli makroekonomicznych, prognozowanie generacji OZE z wykorzystaniem metod sztucznej inteligencji, prognozowanie parametrów jakościowych produktów procesów przemysłowych z wykorzystaniem sieci neuronowych, modelowanie bilansu dla operatora sieci przesyłowej, budowę i walidację modeli ryzyka w bankowości. Autor kilku pakietów oprogramowania open source (C++, R).
Head of Model Validation (Credit Risk/CVaR, OpRisk & inter-risk Aggregation), Commerzbank AG SA Oddział w Polsce

Prof. Andrzej Sobczak
Profesor Szkoły Głównej Handlowej, od kilku lat specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym IT i architekturze korporacyjnej. Obecnie skupia się na robonomice – interdyscyplinarnym obszarze, który zajmuje się zaawansowanymi technologiami automatyzacji i robotyzacji z perspektywy ich wpływu na ekonomiczne i organizacyjne aspekty funkcjonowania przedsiębiorstw. Jest redaktorem serwisu Robonomika.pl.
Kierownik Zakładu Zarządzania Informatyką w Instytucie Informatyki i Gospodarki Cyfrowej, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Małgorzata Marcinkowska
Odpowiada za globalną strategię CRM w Oriflame, gdzie pracuje od 2014 roku. Jest członkiem Globalnego Komitetu Sterującego d/s Transformacji Cyfrowej.
Trzy najważniejsze obszary zmian wprowadzanych przez Małgorzatę to: nowa koncepcja budowania analityki i wykorzystywania danych klienta, nowe modele komunikacji z klientami oraz nowe rozwiązania z obszaru technologii marketingowych.
Przed dołączeniem do globalnego zespołu Oriflame była związana z branżą telefonii komórkowej, IT i doradztwa, gdzie prowadziła różne projekty, w tym związane z wdrażaniem zmian w organizacjach na poziomie lokalnym i regionalnym. Jest pasjonatką technologii marketingowych i reklamowych i tego w jaki sposób ułatwiają one pracę marketerom i zmieniają możliwości oraz sposób budowania relacji z klientami i konsumentami.
Global CRM Director, Oriflame

Andrzej Burzyński
DG Business Development Director, BI Insight

Paweł Bober
IT Director, Procter & Gamble
Doświadczony manager oraz architekt obszaru Big Data, AI i Advanced Analytics w Procter & Gamble. Od ponad 15 lat związany z branżą IT w Polsce oraz USA. Specjalizuje się w wykorzystaniu technologii Big Data oraz sztucznej inteligencji do tworzenia wartości w przedsiębiorstwie. Absolwent informatyki Politechniki Warszawskiej oraz zarządzania University of Texas at Austin oraz University of London – London School of Economics. Posiadacz m.in. certyfikatów CBIP, CDMP, CDP, TOGAF. Kontrybutor i recenzent DAMA DMBOK2.

Tomasz Burzyński
Chief Data Officer, InPost
Marcin Choiński
Head of Data & AI, TVN Grupa Discovery
Pasjonat danych, zarządzania nimi i zapewniania ich ładu, rozwijania kultury organizacyjnej w oparciu o dane oraz budowania na nich wartości biznesowej. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań w obszarze Data Management i Data Governance.
Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Od początku kariery zajmował się Hurtowniami Danych i BI, a następnie również MDM, Big Data, Data Science oraz Analityką Biznesową. Pracował jako konsultant m. in. dla globalnych i regionalnych korporacji z branży farmaceutycznej, telekomunikacyjnej i handlowej. Obecnie w TVN S.A. odpowiedzialny za budowę i wdrażanie strategii danych oraz rozwój ekosystemu analitycznego Big Data i Data Science. Kierownik studiów “Big Data i Data Science w zarządzaniu” na Akademii Leona Koźmińskiego oraz wykładowca na ALK i Politechnice Warszawskiej. Uprzednio również założyciel i redaktor naczelny portalu BI.PL, gościnnie wykładowca na kilku warszawskich uczelniach, trener, główny analityk danych w zespole futbolu amerykańskiego Warsaw Eagles. Hobbystycznie buduje modele analityczne w obszarze sportu, gra w koszykówkę, albo wędkuje.

Andrzej Czechowski
Chief Data Officer - Business Intelligence Head, Samsung Electronics Polska
W Samsung Electronics jako CDO odpowiedzialny za obszary analityki, raportowania, badań, IT i innowacji. Od ponad 20 lat specjalizuje się w rozwiązaniach dotyczących zaawansowanej analizy danych, systemów CRM i innowacji a od 18 lat na stanowiskach menedżerskich.
Doświadczenie zdobywał w firmach konsultingowych realizując projekty doradcze oraz wdrożenia systemów CRM w Portugalii, Niemczech, USA oraz w Polsce w sektorach telekomunikacyjnym, detalicznym oraz głównie bankowym (10 lat). Absolwent Politechniki Warszawskiej na kierunku Informatyka a także studiów MBA.

Dariusz Flisiak
Managing Director, Central Banking Systems, BNP Paribas
Specjalizuje się w zarządzaniu informacją w przedsiębiorstwach, analityce biznesowej, informatycznych systemach analitycznych oraz zarządzaniu wynikami i efektywnością. Posiada ponad czternastoletnie doświadczenie w tych obszarach zdobyte w konsultingu biznesowym i technologicznym na międzynarodowych projektach dla klientów sektora finansowego, telekomunikacyjnego, produkcyjnego i publicznego.

dr Maciej Nawrocki
Chief Data Officer, Bank Pekao
Odpowiedzialny za zarządzanie i governance danych, w tym za ich jakość. Wcześniej kierował obszarem hurtowni danych oraz był odpowiedzialny za koordynację i rozwiązań BI w Banku oraz relacje z dostawcami. Poza obszarem BI, jest ekspertem z zakresu ICT, m.in. numerycznej analityki dużych zbiorów danych, technologii optymalizacyjnych, systemów i rozwiązań mobilnych w tym telefonii komórkowej oraz zagadnień klasy Smart City oraz rozwoju biznesu w ww. obszarach. Posiada doświadczenia zdobyte w Europie zarówno w przemyśle, akademii jak i konsultingu w obszarach IT, telekom & banking w pracy dla instytucji regulacyjnych, operatorów telefonii komórkowej i niezależnych firm technologicznych zarówno jako ekspert dziedzinowy jak i menadżer. Jest ekspertem Komisji Europejskiej i Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oceniającym projekty badawczo-rozwojowe w obszarach ICT, w tym analityki i Big Data. Jest również autorem ponad 40 publikacji, w tym książki z obszaru optymalizacji sieci mobilnych wydanej przez John Wiley & Sons oraz China Machine Press.