
Karol Osłowski
Head of Data Science and Analytics Operations, Kantar

Konrad Hoszowski
Technical Account Manager, Ab Initio Software
Od ponad dwudziestu lat zawodowo związany z branżą IT. Konsultant, lider techniczny, architekt rozwiązań informatycznych głównie z obszaru machine-to-machine, mobile payment oraz big data.
Obecnie w Ab Initio Polska odpowiedzialny za kontakty z klientami, rekomendacje i planowanie rozwiązań technicznych.

Jacek Wróż
Data Governance Director, AZ Frame
Pracuje w IT od ponad 25 lat. Systemami klasy Hurtownia Danych, systemami BI zajmuje się od końca lat 90-tych. Pełnił rolę architekta, projektanta i Project Managera w projektach wdrażania narzędzi BI,systemów Hurtowni Danych migracji danych i systemów klasy Customer Information System.

Agnieszka Kaźmierczak
Główny Analityk Danych, AZ Frame
pracuje w IT od ponad 20 lat. Danymi zajmuje się od 15 lat. Realizowała projekty z zakresu Hurtowni Danych (jako analityk, analityk danych), BI (analityk i projektant raportów). Była głównym analitykiem w projektach klasy Customer Information System. Zajmowała się również wdrażaniem systemów Data Management.

Mariusz Jażdżyk jest autorem książki „Chief Data Officer”, będącej przewodnikiem dla liderów transformacji opartej na danych. Posiada doświadczenie w budowie największych środowisk analitycznych i digital’owych dla polskich operatorów telekomunikacyjnych (Orange, Plus) i branży marketingowej (grupa Publicis). Jest ekspertem Komisji Europejskiej.

Grzegorz Florczuk
Experience AML, Antifraud & Operational risk, BI Insight
Od ponad 20 lat związany z sektorem finansowym (Ministerstwo Finansów, Kredyt Bank, Santander Bank, Plus Bank). Absolwent MBA z zakresu finansów międzynarodowych. Doświadczenie bankowe ugruntowane wiedzą zdobytą w Szkole Głównej Handlowej pozwoliło połączyć zainteresowania informatyczne z biznesem bankowym. Od wielu lat zainteresowany zagadnieniami efektywnego zarządzania zgodnością z wymogami nadzorczymi i prawnymi
w systemach informatycznych i organizacjach, z powodzeniem kierował jednostkami AML, Ryzyka Operacyjnego i Przeciwdziałania Nadużyciom. W BI Insight S.A. odpowiedzialny za rozwój w zakresie AML, Fraud oraz Analityki Customer Experience.

Paweł Potasiński
Head of Customer Technology, Elitmind
Na co dzień w Elitmind uczestniczy w planowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju firmy od strony technologii oraz edukacji. W swojej karierze zawodowej przebył długą drogę od programisty i administratora baz danych, przez trenera, konsultanta business intelligence, menadżera produktów w Microsoft, aż do architekta rozwiązań. Ma za sobą także przeszłość wykładowcy na studiach podyplomowych dla czołowych warszawskich uczelni. Założyciel Polskiej Grupy Użytkowników SQL Server (PLSSUG), dzisiaj znanej jako Data Community Poland. Ośmiokrotnie nagrodzony tytułem Microsoft Most Valuable Professional (MVP). Współautor trzech książek poświęconych bazom danych. Fan chmury publicznej, zwinnej analityki i automatyzacji powtarzalnych zadań.

Michał Gołoś
Business Intelligence Consultant, Elitmind
Michał specjalizuje się w projektowaniu i implementacji rozwiązań hurtowni danych i procesów ETL/ELT. Eksplorator i pasjonat rozwiązań chmurowych, prelegent na konferencjach poświęconych technologiom przetwarzania danych, trener. Zakochany w platformie Snowflake od pierwszego kliknięcia. Pierwszy Polak, który dzięki działaniom w społeczności Snowflake uzyskał tytuł Snowflake Community Data Hero. Od czasów SQL Server 2005 myśli i pracuje w Transact-SQL. W wolnych chwilach uwielbia strojenie i optymalizację silników baz danych do granic możliwości. Jest aktywnym członkiem i prelegentem warszawskiego oddziału Data Community Poland (dawniej Polish SQL Server User Group) oraz prelegentem SQLDay. Prywatnie mąż i zabiegany ojciec dwójki dzieci.

Andrzej Burzyński
DG Business Development Director, BI Insight

Rafał Gęślicki

Michał Krysztofiak
Business Development Lead Analytics & Client Manager, Kantar

Siniša Mitrović
Account Executive, Cloudera
Siniša Mitrović works on helping largest companies in the territory of Central and Eastern Europe on achieving digital transformation and implementing technology solutions which enable them reaching a competitive advantage. Most recently he has been with industry leader - Cloudera - focusing on bringing actionable intelligence in strategic and tactical decision making through better management, valuation and usage of data. Before that, he was focusing on transforming various businesses by technology application working for companies like Cisco, Dell/EMC and BMC.

Mateusz Olszewski
Regional Sales Manager, Splunk
12 lat doświadczenia w branży IT, praca dla największych producentów technologii z obszaru Cyberbezpieczeństwa i Sieci. Obecnie pomaga dużym firmom odpowiadać na najważniejsze pytania biznesowe poprzez analizę danych Big Data w ich organizacjach skupiając się na Cyberbezpieczeństwie, Infrastrukturze, BI oraz App Development. Prywatnie miłośnik przyrody, sportów indywidualnych i książek.
Tomasz Mazurek
Dyrektor Sprzedaży na Europę Wschodnią, Snowflake
Tomasz Mazurek odpowiada za sprzedaż Snowflake na rynku Europy Wschodniej. Posiada 14-letnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań IT. Swoje umiejętności rozwijał pracując dla takich dostawców jak Oracle, Microsoft, AWS, czy Qlik. Tomasz koncentruje się głównie na rozwiązaniach chmurowych i analitycznych. Uważa, że w niedalekiej przyszłości zarządzanie danymi w przedsiębiorstwach będzie opierało się przede wszystkim na chmurze publicznej. Zdecydował się na pracę w Snowflake, ponieważ jest przekonany, że platforma danych Snowflake jest najlepszą odpowiedzią na obecne potrzeby rynku.

Dr. Stefan Jensen
Sales Engineering Manager, Snowflake

Tomasz Nitsch
Innovation Factory (odpowiedzialny za wdrożenie DG w EuroBanku)
Praktyk biznesu z ponad 20-letnim stażem na kluczowych stanowiskach menedżerskich w obszarze IT. Entuzjasta innowacji i nowych technologii. Absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Cechuje go zwłaszcza bardzo dobra znajomość zagadnień z pogranicza biznesu i IT.
Przez 13 lat zajmował stanowisko Dyrektora IT w TVN SA, jednocześnie pełniąc inne funkcje w całej Grupie ITI, m.in. takie jak Chief Business Development Officer i członek Zarządu w spółce Mango Media. Wcześniej Project Manager w Procter&Gamble w Polsce i Niemczech. Laureat nagrody CIO of the Year 2008 (polska edycja, 3 miejsce).
Od lutego 2018 w eurobanku. Jako Chief Data Officer reimplementował w banku Data Governance skupiając się głównie na egzekwowaniu retencji danych oraz poprawieniu jakości danych.
Prywatnie ultramaratończyk i pasjonat genealogii.

Tomasz Mierzwa
Współwłaściciel, Członek Zarządu, ValueTank
Jest współwłaścicielem i członkiem zarządu firmy doradczej ValueTank. Od kilkunastu lat zajmuje się aktywnie wsparciem klientów z wielu branż polskiego i europejskiego rynku w zakresie jak najlepszego wykorzystania i podnoszenia wartości posiadanych aktywów informacyjnych.
Uczestniczył w wielu projektach z obszaru Data Governance, między innymi dla klientów takich jak mBank, Orange, ZUS, Credit Agricole, BGŻ BNP Paribas, Grupa AXA, Frontex oraz TVN. Zajmuje się popularyzacją wiedzy z zakresu Business Intelligence oraz zarządzania architekturą i jakością danych.

Tomasz Burzyński
Chief Data Officer, InPost

Andrzej Czechowski
Chief Data Officer - Business Intelligence Head, Samsung Electronics Polska
W Samsung Electronics jako CDO odpowiedzialny za obszary analityki, raportowania, badań, IT i innowacji. Od ponad 20 lat specjalizuje się w rozwiązaniach dotyczących zaawansowanej analizy danych, systemów CRM i innowacji a od 18 lat na stanowiskach menedżerskich.
Doświadczenie zdobywał w firmach konsultingowych realizując projekty doradcze oraz wdrożenia systemów CRM w Portugalii, Niemczech, USA oraz w Polsce w sektorach telekomunikacyjnym, detalicznym oraz głównie bankowym (10 lat). Absolwent Politechniki Warszawskiej na kierunku Informatyka a także studiów MBA.

Katarzyna Ludka
Dyrektor ds. Strategii Danych i Analiz, Agora
Katarzyna Ludka (PhD) pełni rolę Dyrektora ds. Strategii Danych i Analiz w Agora S.A. Z wykształcenia jest psychologiem psychometrą, a tytuł doktora uzyskała na University College London. W ramach swoich doświadczeń zawodowych zajmowała się kompleksowym wdrożeniem rozwiązań IT z zakresu uczenia maszynowego, prowadziła projekty IT, analityczne i marketingowe. Uczestniczyła w wielu projektach badawczych i ewaluacyjnych oraz zajmowała się analizami biznesowymi i trafficowymi. Uczyła psychologii eksperymentalnej, zaawansowanych metod statystycznych i metodologii badań. Obecnie pasjonuje się problematyką wdrażania zmian, budowaniem procesów opartych na danych, oraz wdrażaniem mechanizmów uczenia maszynowego w biznesie.

dr Maciej Nawrocki
Chief Data Officer, Bank Pekao
Odpowiedzialny za zarządzanie i governance danych, w tym za ich jakość. Wcześniej kierował obszarem hurtowni danych oraz był odpowiedzialny za koordynację i rozwiązań BI w Banku oraz relacje z dostawcami. Poza obszarem BI, jest ekspertem z zakresu ICT, m.in. numerycznej analityki dużych zbiorów danych, technologii optymalizacyjnych, systemów i rozwiązań mobilnych w tym telefonii komórkowej oraz zagadnień klasy Smart City oraz rozwoju biznesu w ww. obszarach. Posiada doświadczenia zdobyte w Europie zarówno w przemyśle, akademii jak i konsultingu w obszarach IT, telekom & banking w pracy dla instytucji regulacyjnych, operatorów telefonii komórkowej i niezależnych firm technologicznych zarówno jako ekspert dziedzinowy jak i menadżer. Jest ekspertem Komisji Europejskiej i Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oceniającym projekty badawczo-rozwojowe w obszarach ICT, w tym analityki i Big Data. Jest również autorem ponad 40 publikacji, w tym książki z obszaru optymalizacji sieci mobilnych wydanej przez John Wiley & Sons oraz China Machine Press.

Maciej Kabroński
Founder & Product Director, Infograficy.pl
Od 20 lat zajmuje się zarządzeniem projektami w największych spółkach mediowych w Polsce. Ostatnio, przez pięć lat w Grupie Onet-RASP, gdzie łączył funkcje Head Of Digital, DataVisualization Expert oraz Content Director. Jest konsultantem w zakresie wizualizacji danych m.in dla Lasów Państwowych, Ringier Axel Springer AG, Najwyższej Izby Kontroli, Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych, Instytutu Psychiatrii i Neurologii, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.